Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk geslapen Junkie. Tot dat mijn slaapkamerdeur open gegooid werd. WAKKER WORDEN(met een schelle stem) man man man.

ga me lekker volvreten bij een ander,houdt ik dat kerst gedoe wel in ere :mad:.Zal blij zijn als het weer over is.Volgende week nog even knallen in Alkmaar als jaar afsluiting.Ps hier ook schnee
Ik ga nu beginnen aan de voorbereidingen voor het Bourgondische Vreetfestijn vanavond. In totaal 14 volwassenen en 7 kotertjes om te voeren. Iets met gerookte eendenborst vooraf, hazenrug met kruidkoek als hoofdgerecht en honing-kaneel parfait achteraf. Het eten van gisteren beviel iedereen wel dus vandaag de eer hoog houden. :yes:

Oh ja, niemand heeft gemerkt dat Gorby de über-evil post geplaatst had, poststst nummer 66666. 8O :vamp: :evilbat:

Foto met jou ervoor? Wil wel is zien hoe groot dat kreng is ;)

Vooruit dan :D

DSC01089.jpg

Tering wat een plaat Kobus :D En die tv is ook groot zeg !!! ;)

Mooi ding!!!

p.s. ik heb nog wel wat antidepresiva'tjes voor je;)

junkie gaat toch ff de madness uitlaten op das veld :D
Hmmm, die gaat zo terug komen, het sneeuwt hier best wel aardig (van die mislukte hagelsteentjes). :?

Even wat mooier gemaakt :rolleyes:

kobusxmas.jpg
Ik wil niet zeuren maar de TV staat verkeerd om. Ik zie toch liever de voorkant. :mrgreen:

Dat ze zo moeilijk doen hè. Jij, Burp en weet ik veel wie hebben tenminste nog een echte 3D televee. De rest allemaal zo'n platte. :rolling:

Dat ze zo moeilijk doen hè. Jij, Burp en weet ik veel wie hebben tenminste nog een echte 3D televee. De rest allemaal zo'n platte. :rolling:

Gisteren toevallig met de vrouw over gehad, bij ons heeft alles om de tv zo'n beetje een HDMI aansluiting behalve de teeleevee :( Daar moet dus binnenkort verandering in komen :yes: Gelijk maar een mooi meubeltje erbij etc... vrouw ook weer blij :banana:

Meubeltje? Wij hangen hem gewoon aan de muur. Veel gaver :D We zijn van de week ook even wezen kijken bij BCC....Maar er is nog wel veel keus. Eerst maar is in verdiepen.

Zo, net even op t velk geweest. mooi weer, geen wind, en je kan er makkelijk met een ovlov komen. look heeft zijn funjet de grond in geboord. zonde, maar hij was vergeten te sturen. zojuist 2 servo's bestelt voor me nieuwe funjet en een brommer bij THA SIG gekocht. nu brushen, plakken en knallen.

ciao ciao.

Meubeltje? Wij hangen hem gewoon aan de muur. Veel gaver :D We zijn van de week ook even wezen kijken bij BCC....Maar er is nog wel veel keus. Eerst maar is in verdiepen.

Gast... Dat platte ding hang je aan de muur maar de overig shit moet je natuurlijk ergens kwijt :hammer: ;)

Ja ok, maar bij Patries staat het dressoir aan de andewre kant van de kamer zeg maar. Dus achter je als je televee zit te koeken. Dus daar staat straks mijn media center in en de versterker en alles. Dan wordt de muur waar de televee komt bekleed met van dat hout dat ervoor bedoeld is. en daar komt de televee aan te hangen. Dan kunnen meteen de draden daarachter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back