5p1k3
Forum veteraan
heb je honger maat?
Kennelijk ben ik niet de enige die honger heeft..

Eetsmakelijk allemaal voor straks!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb je honger maat?
heb je honger maat?
Ik ga nu beginnen aan de voorbereidingen voor het Bourgondische Vreetfestijn vanavond. In totaal 14 volwassenen en 7 kotertjes om te voeren. Iets met gerookte eendenborst vooraf, hazenrug met kruidkoek als hoofdgerecht en honing-kaneel parfait achteraf. Het eten van gisteren beviel iedereen wel dus vandaag de eer hoog houden.ga me lekker volvreten bij een ander,houdt ik dat kerst gedoe wel in ere.Zal blij zijn als het weer over is.Volgende week nog even knallen in Alkmaar als jaar afsluiting.Ps hier ook schnee
Foto met jou ervoor? Wil wel is zien hoe groot dat kreng is![]()
Hmmm, die gaat zo terug komen, het sneeuwt hier best wel aardig (van die mislukte hagelsteentjes). :?junkie gaat toch ff de madness uitlaten op das veld![]()
Ik wil niet zeuren maar de TV staat verkeerd om. Ik zie toch liever de voorkant.Even wat mooier gemaakt
![]()
Dat ze zo moeilijk doen hè. Jij, Burp en weet ik veel wie hebben tenminste nog een echte 3D televee. De rest allemaal zo'n platte. :rolling:
Meubeltje? Wij hangen hem gewoon aan de muur. Veel gaverWe zijn van de week ook even wezen kijken bij BCC....Maar er is nog wel veel keus. Eerst maar is in verdiepen.
Ja precies hetzelfde,maar dan anders.(Kobus is niet gelovig)Je hebt wel wat van Arie boomsma weg Kobus......