Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dan heb ik er alweer een dagtaak opzitten :)

Over 2 uur gesproken. Dan ben ik morgen op het veld, de nieuwe firmware testen van de beastx.

vroeg erin betekend vroeg weer wakker !

een hoop regen gehoord ,en kijk je naar buiten zie je herfstachtige taferelen met wind en regen , en nog koud ook !! :o siggy zou zeggen : wat een schijtland !! :p, die gozer schrikt zich dood als hij in NL uit het vliegtuig stapt :rolling:

ach , gewoon weer een week hard werken en hopen dat het volgend weekend wel een paar uurtjes leuk weer is :nosmile:

*stapel dvd's uitzoeken gaat *
*popcorn klaar legt *

3-7-11039-1.jpg

3-7-11037-1.jpg

hetveld18-4-10017-1.jpg

100_0278-1.jpg

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap mogge allen, Zo weer terug in koud kikkerland.:( mooi weer maar een vlut vakanie gehad. vrouwtje het ziekenhuis in, werd polyclinisch geholpen daarna alle dagen terug geweest voor wondverzorging.:mad: rij je lekker een rondje klapt de koppeling uit elkaar lagers stuk in de middel off no way en dan natuurlijk geen verbinding met een mobiel maar wel een lift gekregen naar een 10 km verderop gelegen dorp daar wel een vaste telefoon :p

Balen Joop :cry: ondetussen een nieuwe koppeling of rij je in een vervangende auto?
Gaat het met vrouw alweer beter.

Ik had wel vernomen dat er binnen da familia een kindje geboren is? Schoonzus van Marsie? Gefeliciteerd :yes:

hahahahaha hij is goed
wel een record gewoon een maand niet gevlogen in augustus
mieten zak gaat kopen en hoop van de winter meer uurtjes tevliegen als van de zomer( dat zal niet veel moeite kosten)
of toch maar weer een baja kopen en t vliegen opgeven
want nu wordt ik er zelfs depri van

Hey gabbers :D

Laatste dagje op Rhodos is ingegaan :mad:
Gaat best snel die 2 weekjes.

Nog even van het zonnetje genieten, zal wel even wennen zijn met de kou in Holland....

Tot laterzzzzz :D :D :D :D

Nog even van het zonnetje genieten, zal wel even wennen zijn met de kou in Holland....

Daar wen je niet aan hoor, het is hier echt dramatisch :yes: Als ik jou was zou ik nog maar een paar weken bijboeken :teacher:

geen doen hier , bij mij lopen de straten al aardig vol :p

Gaat er nog gevlogen worden vandaag? Hoe is het weer in regio Zaanstreek / Heemskerk momenteel?

niet te doen spijker , echt harde regen hier en het veld is niet te belopen zoals vinnie zei .

bovendien een aardige wind erbij ook nog !

ik geniet wel van dit weer eigenlijk . :p afgekicked van vliegen was toch al gebeurd ;)

Inderdaad Spijker, weer is hier belabberd :yes:
Ik wou eigenlijk op stap gaan om wat herfstthema's te fotograferen... maar met al die regen is dat niet te doen :nooo:

hahahahaha hij is goed
wel een record gewoon een maand niet gevlogen in augustus
mieten zak gaat kopen en hoop van de winter meer uurtjes tevliegen als van de zomer( dat zal niet veel moeite kosten)
of toch maar weer een baja kopen en t vliegen opgeven
want nu wordt ik er zelfs depri van

precies , in de winter is de hobby een stuk leuker en gezelliger :worship:

in de zomer valt er gewoon niet meer te vliegen in dit land , raar maar waar :hammer:

ik heb vorige winter ook veel meer gevlogen dan deze zomer , het is een feit .

ps , met een baja wil je nu ook niet gaan rijden , veel te veel nattigheid !

en de vorige 2 weekenden hebben we wel gevlogen ,alleen kon jij niet door vergaardagen en lerthe ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back