Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, gewoon 14 kilometer van waar jouw huis woont. :p

Zeg maar.. daar waar die berg met wolken hangt? ;-)

Nee, dank je de koekoek.. Ik blijf wel lekker thuis. Beetje rommelen.. De Yak verkopen zo (komt iemand voor langs) en dan ruimte op de zolder maken.. (even wat ophang meuk creeeren)

siggy : kan ik je gedachte lezen ?

hetveld11710canon006-1.jpg

Lol!

Zojuist de Yak54 van Hangar9 verkocht.. Mooi, ruimt weer op, op zolder en heb er iemand anders heel veel plezier mee kunnen doen :)

goed bezig !

ik heb net 4 liter benzine gehaald , net ff vermengt met een fullsynteetje , dus zo ff de cap21 laten inlopen in da tuin , iedereen zit toch binnen ;)
ben ik toch nog een beetje met modelbouw bezig .

Ben ik ff blij dat ik moest werken vandaag....Hier op schiphollandia erg nat

zo is dat !! ;)

ik denk dat ik ook maar doorwerk voortaan in het weekend , toch altijd vies weer en dan kan je beter lekker verdienen , toch weer 600 E extra per weekend :p

Laatst bewerkt:
toch nog een vruchtbaar dagje , een hoop opgeruimd /gesorteerd

mensen verderop hebben grofvuil gebeld voor maandag , dus mijn zooi kon daar lekker bij .

de cap een tankje laten draaien , ik weet nu ook hoe je hem makkelijk start met de electrische starter , als je hem net na de compressieslag zet en dan start heeft de starter er moeite mee , druk je hem rechtsom doorr de compressieslag heen en dan de starter erop zet , slaat hij hem aan , very easy , junkie blij dus .

snel alles weer binnen gezet ,want het regent weer volop :)

vntm

Zeg maar.. daar waar die berg met wolken hangt? ;-)

Nee, dank je de koekoek.. Ik blijf wel lekker thuis. Beetje rommelen.. De Yak verkopen zo (komt iemand voor langs) en dan ruimte op de zolder maken.. (even wat ophang meuk creeeren)

Spikkel, hoe vaak heb jij al ruimte gemaakt op je zolder? ;)
Volgens mij maak je alleen maar ruimte om er weer andere shit neer te kunnen zetten waarna het te vol wordt en je weer gaat verkopen om ruimte te maken :rolling:

*doe maar even een search op ruimte maken op zolder*

Lekker F1 gekeken, mooie race. Nu verder relaxen.

*er aan denkt om de hele vlieghobby aan de kant te schuiven*

ja , je bent best stil de laatste tijd .

joh , gewoon je mustang houden om af en toe op het nieuwe veld mee te vliegen , gezellig toch ? ;)

maar goed je hebt nogal veel hobbies , dus wellicht keuzes maken .

ik zit eerder te denken om het forum aan de kant te schuiven , het is net als roken , moeilijk ermee te stoppen , je wil niet met en ook niet zonder ;)

en als het mooi weer is weet je toch wel dat er iemand op het veld is .

ikke net kill bill gekeken , we hebben de hele serie , nu weer de deel 1 gekeken , best gaaf !

Laatst bewerkt:
Balen Joop :cry: ondetussen een nieuwe koppeling of rij je in een vervangende auto?
Gaat het met vrouw alweer beter.

Ik had wel vernomen dat er binnen da familia een kindje geboren is? Schoonzus van Marsie? Gefeliciteerd :yes:

Els moet om de dag naar dokter of ziekenhuis dat is ons nog niet bekent, dat horen we maandag van de huisarts.de auto heeft een nieuwe koppeling A 633Euro

ja , je bent best stil de laatste tijd .

joh , gewoon je mustang houden om af en toe op het nieuwe veld mee te vliegen , gezellig toch ? ;)

maar goed je hebt nogal veel hobbies , dus wellicht keuzes maken .

ik zit eerder te denken om het forum aan de kant te schuiven , het is net als roken , moeilijk ermee te stoppen , je wil niet met en ook niet zonder ;)

Ik denk er ook aan om de vlieghobby te stoppen, ik ga mijn fotografiehobby weer oppakken :yes:

@ Junkie: welk nieuwe veld :hammer: dat wordt toch pas 2018... zelfs ik heb de hoop opgegeven :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back