Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk er ook aan om de vlieghobby te stoppen, ik ga mijn fotografiehobby weer oppakken
@ Junkie: welk nieuwe velddat wordt toch pas 2018... zelfs ik heb de hoop opgegeven :evil:
zo, heerlijk gevlogen de hele middag op het veld, was erg rustig, alleen met Kris en Lyon...
in het begin een klein beetje schade opgelopen met de trainer, dus maar verder met de Super Sportster; heerlijk mee lopen raggen!
Kris een tank van zijn extra leeg zien vliegen omdat die alleen nog maar vol gas wilde........:rolling:
Zelf een beetje afgeleid door Lyon die bezig was met landen; gevolg: Super Sportster in 2en........en tijdens het zoeken daarnaar in de prutsloot achter het maisveld gestapt..........tering wat stinkt dat!!!!!
Wel een onwijs gave middag en errug lekker gevlogen!!!!![]()
huhgevlogen
in die nattigheid
ach , jullie zijn net begonnen met de hobby , dus dan ga je gewoon , deden wij ook , maar nu zit de oude lichting alweer te denken aan een nieuwe hobby![]()
en tijdens het zoeken daarnaar in de prutsloot achter het maisveld gestapt..........tering wat stinkt dat!!!!!
(op het de sloot inkopen na dan.....)
PRUTsers![]()
![]()
Foto's of anders niet gebeurd![]()
nattigheid? niets van gemerkt (op het de sloot inkopen na dan.....) wel een aardig windje, maar viel prima mee te vliegen!!!
Ik had jou nog wel verwacht, gras lekker lang om te kunnen remmen en prima windje om lekker langzaam binnen te kunnen komen!!!
volgens mij lopen jullie te dollen , ik heb hier steeds stortbuien gehad ,was echt geen vliegweer .
foto's of anders is het niet gebeurd :nooo:
en ik ben toch zeker geen junk ! ik vlieg alleen nog met mooi vliegweer , een luxe vlieger dat is![]()
paar druppels gehad om 17.30, voor die tijd alleen de dreiging, verder niks.....Kris liep de hele middag in zijn shirtje zelfs!!!!! Helaas, geen foto's gemaakt, we waren te druk met vliegen.......![]()
Dan geloven we er niets van.. Niet gebeurd dus.. ;-)
Dan geloven we er niets van.. Niet gebeurd dus.. ;-)
precies , niet gebeurd !
geen regen gehad ,en in je shirtje lopen , ja ,ja
en bij mij de straten overlopen incl windhozen ,tuurlijk![]()
Dat shirtje vond ik er ook een beetje fris uitzien, had zelf mijn jas aan. Verder alleen buien langs zien trekken, tankje of 6 a 7 gevlogen, lekker rustig, supermiddag!!
droom gerust verder ...![]()