Sleurhutje
Forum veteraan
Nope, ik heb geen iPhone meer. :nooo: En langzamerhand ontdekt vrouwlief dat je met Android meer kan.Ik hoor net dat Sleur er wel 1 ter donatie heb voor je Vin.![]()

Als je nou gewoon was gekomen, had je lekker mee kunnen vliegen. Voordeel van ATV vliegen is dat het dan wel mooi weer is en die veldhangers er niet zijn want die moeten buffelen. :rolling:ja echt gezellig in je upje :???:
daarom lekker vliegen voor het weekend houden , veel gezelliger op zat/zondag , 1 nadeel , het regent vaak in het weekend :???:
zo , ook weer lekker gewerkt, niet meer naar het veld , is al te laat en de regen en onweer is al in zicht en hoorbaar
nou , tot volgende week maar weer jongens , eerst ff een nat weekend binnen uitzitten en weer een weekje werken![]()
Echt niet, jij zit niet elke dag op het veld. Die gast met die zwarte Opel wel.De inventaris is nu pas klaar met werken;-)

Was zeker wel gezelli met ikke, 3DFris, Erik3D, RonaldR en nog wat kijkers die interesse in de hobby hebben. Ik had nog wat lekkere koekjes over omdat Frank bescheiden was. Dus die alsnog uitgedeeld.