Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, veel plezier ermee dan.@ Sleur: Ik heb je ontvangert getest en bij mij werkt het gewoon. Buiten in de tuin gestaan (vliegert binnen) met de knop ingedrukt, alles bleef werken zonder storing. Paar keer de zender uitgezet, de ontvanger gaat dan ook gewoon netjes 'uit' gas gaat dus dicht![]()
Ik heb nog twee Airwave 5.8GHz 200mw TX modules, een Airwave 5.8GHz RX module (de modules moet nog randelektronica omheen) en eBay 1.2GHz 500mW setjes (zendt zo ongeveer uit op alles tussen de 10MHz en 3GHz en dus ruk) en een HK 900MHz 200mW setjes. Want? :?@Sleur: Wat heb jij nog aan FPV meuk liggen? (TX/RX) ?
Ik had al een technisch antwoord in je draadje gegeven.ik heb een bevrc setje en wordt er helemaal kriechel van..Constant glitches... zie mijn draadje erover voor meer..
900mhz is "iligaal" toch? of best aan te raden? (correct me if im wrong, 900mhz is minder storings gevoelig dan 2.4 en 5.8 toch? (als het zend vermogen maar vele malen hoger ligt dan mobiele telefoons)
Wel oud maar hij blijft leuk
Ja, lach er maar om, die man heet echt zo (F3P-C klasse seizoen 2008/2009). Hij heeft ook een broer, Hans heet die geloof ik... :rolling:hahahahaha....nog niet eerder gezien.....hahahhaa ...willem worst...willem worst gezien ???...hahahah![]()
Moest vandaag even tennisssen in den Helder. Afijn, om 9:30u al aanwezig zijn. Je moet wat over hebben voor je sport.
Uitslag een mooie 2-3 gewonnen. Burpue beide wedstrijden gewonnen dus na een paar biertjes weer lekker terug naar huis. Ik hoefde niet te rijden dus lekker relaxed.
Nadeel is dat ik wel een klusdagje kwijt ben. Moet ik maar inhalen morgen.
Mij niet gezien, ik ga uitslapen. :? :nooo: Wordt een lange dag met een Archos 32 voor de kleine smurf's verjaardag (met bijbetaling van zijn eigen spaarcenten, ik ben wel gek maar niet goedVolgende wedstrijd 8.30 uur in Zevenbergen.... is ook best wel een sport![]()
![]()
Nou Den Helder is niet de andere kant van de wereld :nooo: 8.30 uur in Arnemuiden zijn, da's pas een sportVolgende wedstrijd 8.30 uur in Zevenbergen.... is ook best wel een sport
![]()
Maar wel gefeliciteerd hoor![]()
Wel oud maar hij blijft leuk
@Junkie
Waar blijft het filmpje van gisteren avond ???
De disc die een andere disc omhoog houd
en onze Twin/Multi zachte landing ???
please ????....
@Junkie
Waar blijft het filmpje van gisteren avond ???
De disc die een andere disc omhoog houd
en onze Twin/Multi zachte landing ???
please ????....