Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Frank: Weet jij of de 2.4Ghz (of de 1.3Ghz / 900Mhz) ook en klodder soldeer nodig hebben?

Ik heb mijn 5.8Ghz setje even aan de kant gepleurd.. :(

@ Sleur: Ik heb je ontvangert getest en bij mij werkt het gewoon. Buiten in de tuin gestaan (vliegert binnen) met de knop ingedrukt, alles bleef werken zonder storing. Paar keer de zender uitgezet, de ontvanger gaat dan ook gewoon netjes 'uit' gas gaat dus dicht :yes:
Nou, veel plezier ermee dan. :yes: ;)

Zo, even lekker gezandstraald bij de duinen en de eerste drie geoketsers gedaan. Even bijkomen met een frietje en warme chocomel. Straks nog wat meer uitwaaien. ;)

@Sleur: Wat heb jij nog aan FPV meuk liggen? (TX/RX) ?
Ik heb nog twee Airwave 5.8GHz 200mw TX modules, een Airwave 5.8GHz RX module (de modules moet nog randelektronica omheen) en eBay 1.2GHz 500mW setjes (zendt zo ongeveer uit op alles tussen de 10MHz en 3GHz en dus ruk) en een HK 900MHz 200mW setjes. Want? :?

ik heb een bevrc setje en wordt er helemaal kriechel van.. :( Constant glitches... zie mijn draadje erover voor meer..

900mhz is "iligaal" toch? of best aan te raden? (correct me if im wrong, 900mhz is minder storings gevoelig dan 2.4 en 5.8 toch? (als het zend vermogen maar vele malen hoger ligt dan mobiele telefoons)

ik heb een bevrc setje en wordt er helemaal kriechel van.. :( Constant glitches... zie mijn draadje erover voor meer..

900mhz is "iligaal" toch? of best aan te raden? (correct me if im wrong, 900mhz is minder storings gevoelig dan 2.4 en 5.8 toch? (als het zend vermogen maar vele malen hoger ligt dan mobiele telefoons)
Ik had al een technisch antwoord in je draadje gegeven. :rtfm:

En ja, 900MHz is illegaal, net als 5,8GHz en 2,4GHz boven de 10mW e.i.r.p. voor video. Dus dat maakt weinig uit, je bent fout bezig als je je niet aan de regels houdt. Alleen zo lang je niemand stoort, zal je weinig problemen krijgen.

En nee, 900MHz zal niets minder gevoelig zijn dan 5,8GHz of wat dan ook. Een zender blijft een zender en is zeer gevoelig voor de kleinste misaanpassing van antenne, voedingsspanning, geleidende rommel er omheen en slechte verbindingen. Bij video zie je dat direct, bij besturing en data zal dat veel minder opvallen omdat je het "niet ziet".

Hopla, tijdens de lunchpauze van de wind net snel even de wedstrijvliegert in de auto gelegd. Die ligt alvast veilig in de tuut. Bij Egmondia maar het eerste parkeervak vrij houden/maken zodat je tot de voordeur kunt rijden. :D

Alle ramen van de auto zijn ondertussen ongeveer mat glas geworden door de lading zand en zout water die erop gewaaid is. :( Echt niet normaal hoeveel zooi je staat te snuiven in een paar uur aan zee en in de duinen. Ik denk dat ik hele zandsculpturen in mijn neus en longen heb. Bij elke kuch komt er modder naar boven. 8O :lol:

Moest vandaag even tennisssen in den Helder. Afijn, om 9:30u al aanwezig zijn. Je moet wat over hebben voor je sport.

Uitslag een mooie 2-3 gewonnen. Burpue beide wedstrijden gewonnen dus na een paar biertjes weer lekker terug naar huis. Ik hoefde niet te rijden dus lekker relaxed.

Nadeel is dat ik wel een klusdagje kwijt ben. Moet ik maar inhalen morgen.

Moest vandaag even tennisssen in den Helder. Afijn, om 9:30u al aanwezig zijn. Je moet wat over hebben voor je sport.

Uitslag een mooie 2-3 gewonnen. Burpue beide wedstrijden gewonnen dus na een paar biertjes weer lekker terug naar huis. Ik hoefde niet te rijden dus lekker relaxed.

Nadeel is dat ik wel een klusdagje kwijt ben. Moet ik maar inhalen morgen.

Nou Den Helder is niet de andere kant van de wereld :nooo: 8.30 uur in Arnemuiden zijn, da's pas een sport :yes: Volgende wedstrijd 8.30 uur in Zevenbergen.... is ook best wel een sport :rolleyes: :D

Maar wel gefeliciteerd hoor :thumbsup:

Volgende wedstrijd 8.30 uur in Zevenbergen.... is ook best wel een sport :rolleyes: :D
Mij niet gezien, ik ga uitslapen. :? :nooo: Wordt een lange dag met een Archos 32 voor de kleine smurf's verjaardag (met bijbetaling van zijn eigen spaarcenten, ik ben wel gek maar niet goed :hammer:) en pap's een PS3 omdat kleine smurf zijn Little Big Planet 2 krijgt. :D ;)

Alle LiPootjes weer vlamvrij opgeladen, even een bakkie pleur en dan maar richting Egmondia waaien voor de serieuze training.

Nou Den Helder is niet de andere kant van de wereld :nooo: 8.30 uur in Arnemuiden zijn, da's pas een sport :yes: Volgende wedstrijd 8.30 uur in Zevenbergen.... is ook best wel een sport :rolleyes: :D

Maar wel gefeliciteerd hoor :thumbsup:

Sport?, beetje vliegen wil je toch geen sport noemen he? De bier en saté achteraf misschien maar het vliegen niet :mrgreen:

Ik doe gelukkig nog wat aan mijn conditie op deze manier ;)

@Junkie

Waar blijft het filmpje van gisteren avond ???

De disc die een andere disc omhoog houd
en onze Twin/Multi zachte landing ???

please ????....

@Junkie

Waar blijft het filmpje van gisteren avond ???

De disc die een andere disc omhoog houd
en onze Twin/Multi zachte landing ???

please ????....

pfff , helaas andere dingen aan mijn kopf

plus veel te veel werk 4 gb uit te pluizen , ik kan geen vliegtuig meer zien

komt wel weer is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back