Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
...óók gaar is

Heb net een paar Jupilertjes weggetikt.:celebrate:

Jupiler.jpg

Hakt er harder in als ik had gedacht.:? :rolleyes:

Maar ff niet in de auto :nooo:

@Gorby:

Top! :thumbsup: Ik zal morgen de FG spulletjes bij elkaar zoeken.
(ligt nog in mijn "oude" huis)

Is dat setje met het zwarte brommertje?

Zo, the Siggymag is klaar :-)

Nog even wat opleuken en vliegen maar.

De drijvers zijn ook klaar, dus ook watervliegen op het Zwet of Swanslake is mogelijk :-)

2011-07-27202331.jpg

Heb de volgende set up gebruikt:

Turnigy 1400 kv outrunner icm een 8x6 Apc prop en een 30 amp Hyperion regelaar.

Vermogen is ruim 225 watt trekt rond de 19 ampere en de trekkracht is enorm :-)

Komend weekend maidenen ????

Pff waarom zitten die potjes ZAP altijd verstopt. Nu weer eentje die dicht was maar wel is uitgehard in het potje. Ligt het aan het merk :confused:

...óók gaar is

Heb net een paar Jupilertjes weggetikt.:celebrate:

Jupiler.jpg

Hakt er harder in als ik had gedacht.:? :rolleyes:

Maar ff niet in de auto :nooo:

idem , maar dan ff met heineken dit keer ;)

Zo, the Siggymag is klaar :-)

Nog even wat opleuken en vliegen maar.

De drijvers zijn ook klaar, dus ook watervliegen op het Zwet of Swanslake is mogelijk :-)

Heb de volgende set up gebruikt:

Turnigy 1400 kv outrunner icm een 8x6 Apc prop en een 30 amp Hyperion regelaar.

Vermogen is ruim 225 watt trekt rond de 19 ampere en de trekkracht is enorm :-)

Komend weekend maidenen ????

welkom terug ,en goed bezig ;)

mits droog en geen storm kunnen we vliegen dit weekend .
zaterdag eerst even langs een klant voor werkopname , daarna de hele dag veldhangen :p

wha , mooie vliegerts <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

ragger , jij moet ook ff kijken !

Laatst bewerkt door een moderator:
Was gezelli am Schwanzsee. :yes: Schrale opkomst: Ragger, freijn en sleur. :( En twee drukke kids die eindigden in een grote plas water in het grasveld. En een Poolse jongen met een MPX Glider Pro.

*filmpje knutselen gaat* :pc:

Er stond wel wat wind aan het begin van de avond. Vliegen ging op zich prima. Was lekker aan het taxiën over de plas, slaat ineens de wind onder mijn Hydro en ligt-ie op z'n kop in het water. Als gas gevend nog redelijk dicht bij de kant weten te komen maar op een meter afstand van een houten randje was het echt afgelopen. Motor had geen zin meer omdat de regelaar volgelopen was. :( Kleine sleur wist hem te pakken. Na het verwijderen van de cockpit liep er een halve liter water uit. :cry: :( Regelaar is fucked, begon al te roken. 8)

De MiniMag is een borgringetje van de motoras verloren. Gevolg is dat de trommel van de motor af liep. Lekker aan het vliegen en ineens @(**#^!*&^$!@) een hels kabaal. Dus maar de landing ingezet en gewoon neergezet.

En de Diksk die bij de FMS al eigenlijk afgeschreven was, kwam niet ver. Viel spontaan uit elkaar dus ook kansloos als vlieger en rijp voor de container. :bye:

Er stond wel wat wind aan het begin van de avond. Vliegen ging op zich prima. Was lekker aan het taxiën over de plas, slaat ineens de wind onder mijn Hydro en ligt-ie op z'n kop in het water. Als gas gevend nog redelijk dicht bij de kant weten te komen maar op een meter afstand van een houten randje was het echt afgelopen. Motor had geen zin meer omdat de regelaar volgelopen was. :( Kleine sleur wist hem te pakken. Na het verwijderen van de cockpit liep er een halve liter water uit. :cry: :( Regelaar is fucked, begon al te roken. 8)

De MiniMag is een borgringetje van de motoras verloren. Gevolg is dat de trommel van de motor af liep. Lekker aan het vliegen en ineens @(**#^!*&^$!@) een hels kabaal. Dus maar de landing ingezet en gewoon neergezet.

En de Diksk die bij de FMS al eigenlijk afgeschreven was, kwam niet ver. Viel spontaan uit elkaar dus ook kansloos als vlieger en rijp voor de container. :bye:

Klinkt als een goed gevulde avond vol vliegplezier... :yes:

Een van de redenen, waarom ik altijd de auto volplemp met vliegers.. Er is er altijd wel eentje die faalt... zijn het er meer, dan kun je beter veel vliegers mee hebben, om toch de dag (al vliegend) door te komen :)

2 heerlijke fpv vluchten gemaakt. Niets stuk gegaan alleen een beetje nat geworden. Zelfde plas als kleine sleur.
Filmpje morgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back