Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vinnie, niet te vroeg bellen he ;)

Zit al de hele week ziek thuis......Ik ben afgelopen dinsdag flink rectaal gepakt door de huisarts. (gelukkig een vrouw)

Tijdens het poepen die ochtend had ik zoveel pijn en was ik zo ziek dat ik bijna tegen de vlakte ging. Daarna meteen naar de huisarts toe en ziekenhuis voor bloedafname.

bel pas aan t eind van de middag
visite is weg dus ga lekker naar mn nest
klinkt ernstig met je * hoop dat t mee valt

Kan ernstig zijn maar de huisarts denkt van niet. Voor de zekerheid liet ze me bloed afnemen. Nu weer 3 soorten meds erbij om de Poep lekker smeeuig te maken en een lekker cremetje om de pijn te stillen. ;) Al denk ik dat dat niet nodig was geweest want die vinger ging er zo hard in rond dat het voelde alsof ze er met haar vuist inzat. Dat gat stond zo ver open voor mijn gevoel daarna, dat ik niet op durfde te staan. Had het idee dat mijn hele darminhoud zo op de grond zou flikkeren ;)

Ik heb meteen maar een vervolgafspraak gemaakt ;) :banana:

Laatst bewerkt:
HAHAHAHAAHAHAHAH, jij ben echt niet wijs he Junkie LOL.

nauernafly023-1.jpg

Mannen, ik zoek een leuk DJ setje, speakers, versterker etc. Iemand hier wat liggen waar je niets meer mee doet?

Vraagje... Is het mogelijk om een muziekje af te spelen, als iemand je belt?

Dan bedoel ik meer;

Iemand belt mij op. Mijn telefoon neemt "automatisch" op (het gesprek aan) en begint muziek af te spelen.
Of is dit alleen mogelijk in de vorm van voicemail?

Zo, het gedonder is over. Was best heftig met 2 à 3 klappen per minuut. 8O :onweer:

Ondertussen wat zitten surfen en via een ander topic blijkt dat de MPX Dogfighter leverbaar is. Na de verkansie maar bestellen (anders komt de doos op kantoor aan en ik heb de komende anderhalve week toch geen tijd).

Vraagje... Is het mogelijk om een muziekje af te spelen, als iemand je belt?

Dan bedoel ik meer;

Iemand belt mij op. Mijn telefoon neemt "automatisch" op (het gesprek aan) en begint muziek af te spelen.
Of is dit alleen mogelijk in de vorm van voicemail?
Antwoordapparaat heet zo'n ding. Neem er eentje met een aansluiting voor extern muziekje. Klinkt als last van een een irritante (ver)koper die blijft bellen. :yes:

Maar voor jou als knutselaar is er natuurlijk veel leukers. Neem Asterisk op een oude PC. Gratis te downloaden. Koppel het aan je SIP account (ga er vanuit dat je VoIP belt) en je hebt een IVR systeem. Ik heb ooit een doolhofspelletje gemaakt (5x5 "vakjes" is genoeg). Met de cijfertjes 2,4,6,8 kun je naar voor,links,rechts,achter lopen. Met 5 kun je omdraaien. Zie de uitgang maar te vinden voordat je iemand aan de lijn krijgt. :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back