Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhh, als je rond 06.30 wegrijd ben je nog op tijd hoor.. :mrgreen:
Ja, maar ik heb geen haast. Eerst drie keer omdraaien en wakker worden (dan is het 05:30), beetje douchen en opfrissen om meer wakker te worden (dan 05:45), tussentijds flink koffie nemen (van 's morgens vroeg tot 's avonds laat lekkere verse Espresso's is niets mis mee), ontbijten (dan is het al 06:00), laatste spulletjes als PC, monitor en de zender in de auto en richting Nijsie (dan is het zo rond 06:15). En Nijsie is niet zo vlot. :? ;) Dus om 06:30 zijn we inderdaad en route. :thumbsup:

Kijk maar uit dat ze de boel niet onder kwijlen.;)
Neem de mietenzak mee. Zit een kwijlbescherming op. :rolling:

1 keer per half jaar verwisselen ze ook die ramen van die busjes he.

Dan zijn ze bijna doorgelikt ;)
Voor zover ik heb begrepen kan Nijsie zelfstandig autorijden. Dat betekent dat hij niet afhankelijk is van OV en geen ramen likt. En anders mag-ie ze morgenmiddag zelf lappen. :D

@ chunkie: ja pittig he :) was in de kroeg:)

ja , dat doe ik ook altijd als ik in de kroeg ben :? :nooo: :)

zo , ook me nest in , ben niet lekker en gaar , dus lekker zappen in bed ;)

ps ; staan hier op zolder 3 bigscales me aan te staren , zo van , gaan we nog los dit weekend ?
ik staar terug en zeg :nooo: waarschijnlijk niet , het is tenslotte weekend :( :onweer:

Zo ik ben ook klaar voor morgen. De mini YAK is ook gereed voor zijn indoor maiden.

Mag ik u voorstellen
YAK 54 gefreesd door freesbeest.

span: 45cm
Gewicht compleet met accu: 36gram
Accu: 1S 3,7 volt 160mA Nano Tech

Was nog best een werkje om dit zo ligt te maken. Ben erg benieuwd of hij een beetje vliegt. We zullen het morgen weten.

full

full

Truste......................ZZZzzzzzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Edge blades dinsdag binnen :)
V3 versie op de Beastx.

Morgen lekker vliegsen en anders maar zondag. Dinsdag maar met de Edge blades.

Moguh allemaal,

Alles ingeladen. Broodje eten en dan onderweg.
Heb maar een paar uurtjes geslapen. Zag op de wekker 2:30 dus dat is niet veel geweest.

Laterrrr...................

moggel

veel plezier allemaal .

mijn maag is van slag , heels niet lekker .

ook niet echt vliegweer als ik naar buiten kijk , net zo winderig als ik ben :)
en de regen is onderweg .

mzzl

lekker druk hier :)

is het nou weekend ? of werkt iedereen ?

kolere, ik moet om de 30 minuten naar het toilet :mad: , krijg er een schrale reet van :)

stortbui in 075 :onweer:

vntm en weer me nest in ga

Laatst bewerkt:
zo , weer even tussendoor wakker , best nattig weertje buiten , dus ideaal weer om halfziek te zijn en niets te moeten :)

ik berg mijn vliegers wel weer op , morgen zal ook niet mooi zijn , laten we de volgende keer de zomer maar overslaan en lekker in de winter gaan vliegen :yes:

ik denk en weet wel zeker dat we vorige winter meer hebben gevlogen dan deze zomer :???: , raar eigenlijk .

*lekker weer het nest op zoekt en discovery aanzet :worship: *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back