junkie rc
Forum veteraan
Slappe
Die Aspen benzine hoef ik ook niet meer :nooo:
teveel ellende mee gehad :?
dan zuip je het maar op

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Slappe
Die Aspen benzine hoef ik ook niet meer :nooo:
teveel ellende mee gehad :?
Vinnie: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
LOL
toch voor de zekerheid mijn ontvanger lipo's laden , wil morgen wel ff fladderen , en indien er ook een paar pro's komen de Extra mee !
bidden voor redelijk weertje ..
Ik wil ook vlieeeeeegen..
..
KPN de betere voorwaarden, Vodafone het snelste datanetwerk en betere datadekking. T-mobile is hrt gunstigste. Zelf geen last van dekkingsproblemem bij de pier (dit bericht gepost vanaf Sea You Bar tegenover het forteiland).poll: vodafone of kpn
poll: htc sensation of samsung galaxy s2
t-mobile valt af, heb wel onbeperkt internet maar geen verbinding op noordzeekanaal en ijmuiden...
Tot 5 sept a/s nog 1 gb/maand bij kpn daarna nieuwe abonnementen met 250 mb
(of megaduur nieuw abo)
call control geprobeerd op een galaxy, doet wat ik, maar dan val ik van mijn appel geloof
Call control (kedlin company) is helaas niet beschikbaar voor de aaifoon.
Van T-mobile zijn ze sowieso simlockvrij. Elk toestel ouder dan een jaar abonnement moet door de provider zonder verdere kosten worden geunlocked (bepaling van de Opta). En ja, ontvangst is stukken beter. Vrouwlief loopt hier op het feest te etteren met.Vodafone op haar naaiPhone terwijl ik met t-mobile op mijn Htc Wildfire S er volle snelheid haal (2.1Mbps).@sleur, dank. Eens kijken hoe de ontvangst van t-mobile is met de galaxy van m'n vrouw. Misschien wel slechtere ontvangst door de aaifoon....
Eerst proberen of die simlock vrij is.
Indoor vliegen dan maar?alles opgeladen , maar waarschijnlijk voor niets , morgen opnieuw nattig en 80% regenkans
we zien het wel
truste
Indoor vliegen dan maar?
De eerste binnenshuis test lijkt veelbelovend. T-mobile in simlockvrije galaxy en youtube filmpjes beginnen meteen zonder haperen. Kaartje terug in aaifoon en wachten, wachten, ja, daar begint het filmpje!
Misschien maandag een tweetal locatie testen en dan de keuze of ik het oude abo blijf gebruiken of moet overstappen....wordt vervolgd.
Overigens kan je bij de netwerkdekking van t-mobile wel een grijze vlek zien rond spaarnwoude...