Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen, huidige veld is prima ,lekker houden zo !

Hoeven we.ook niet ver te lopen

Een 3D kist kun je misschien langzaam neer zetten. Ik vrees dat ik met mijn Moth (welke ik snel uit de Mot(h)ten ga halen) wel het hele veld nodig ga hebben.

Ga hem maar eens opsnorren. Wel zin om er eens wat mee te gaan doen, nu ik jou zo bezig zie :)

Is er eigenlijk een nieuwsbrief geweest in de afgelopen paar maanden ?
Als er geen nieuws is, is een nieuwsrief toch ook overbodig? :yes: ;)

Als ik het goed begrepen heb was het veld te nat om er met vrachtwagens overheen te rijden. Zal dus nog even moeten wachten.
m.v.g. Erik
Geinig, afgelopen dinsdag liep de firma Griekspoor gewoon bij de motorcrossbaan te grasmaaien en wat aanpassingen aan de baan te doen. Zit Burp soms bij die toko, ik hoor alleen maar excuses... :?

Eén vraag maar? :D Veld zal in dit tempo wel 2018 worden op z'n vroegst.
Dat zei ik toch al. :yes: ;)

Ik heb nog nooit een veld zien klaarkomen.
Ik ben wel eens op een (ander) veld klaar gekomen. 8O :oops: Ik heb toen in één keer de hele wereld genaaid. :thumbsup:

En van Pieter Bas kun je Bar Eet Pis maken. :rolling:

Hey Luitjes,
Niet nu allemaal gaan klagen m.b.t. het nieuwe veld. Tot nu toe hebben we prima op ons huidige veld kunnen vliegen. Hebben meer last gehad van lang gras en mais dan scheuren. Momenteel is het alleen een beetje nat. Daar hebben wij niet alleen last van maar de boeren ook.

de reden dat er nog niets gedaan is komt omdat de grond op dit moment te nat is. In de periode dat het droog is geweest hadden de aannemers die het veld gaan aanleggen nog andere werkzaamheden te verrichten. Er zijn na de ledenvergadering betreffende het veld nog wat zaken geweest die eerst geregeld moesten worden al vorens men kon beginnen. Dit had te maken met garanties van de aannemer en de grondeigenaar. Dit is allemaal geregeld. Nu alleen nog goed weer en een droge periode. Dan kan er begonnen worden.

De werkzaamheden nemen 2 tot 3 dagen in beslag. Op het moment dat bekend wordt wanneer dit is zullen alle leden op de hoogte gesteld worden.

Jullie kunnen er vanuit gaan dat er best een hoop werk gedaan wordt om dit te realiseren. Als we er nu op staan dat het gebeurt terwijl de grond te nat is, kan je er donder op zeggen dat het een slecht resultaat geeft voor de aanleg van ons nieuwe veld.

Ik heb het eens met het fijt dat er tussen door best een update naar iedereen had kunnen gaan, maar dat is niet gebeurt. Verder is er veel op het veld en de club over gesproken en weten toch veel mensen wat de status is momenteel. Dat geld ook voor de mensen hier op het forum.

Laten we dus niet een hoop stampij gaan maken om iets waar al veel tijd in is gaan zitten.
Er zijn een hoop mensen die hier hun best voor doen.

Tot zo ver.

Gr. Jasper

Dat is mooi om te horen Jasper, ik wist het ook niet. Een update is dan fijn. Al het werk wordt ook zeer gewaardeerd hoor.

Maar je weet het, zeiken is makkelijker dan een compliment geven.

Laten we dus niet een hoop stampij gaan maken om iets waar al veel tijd in is gaan zitten.
Dat jullie je best doen is zeker :worship: :worship:

MAAR WE KLAGEN WEL OP HET FORUM, ANDERS DOEN WE INBREUK OP DE INTENTIES VAN DIT DRAADJE!!!! :rolling:

/wacht rustig tot 2017 ;)

Hey Luitjes,

Tot zo ver.

Gr. Jasper

@Jasper,

Geen stampij maar een vraag.
Dat er veel tijd in gaat zitten ontkent niemand.
Dat heel veel mensen hun best doen > helemaal mee eens.

Mooie update! Thanks !

Goede update Jasper, dank
En aansluitend begrijpen we zeker wel dat er veel werk inzit/gezeten heeft.

Kom zelf weinig/nooit op de club ( mijn eigen keuze ik weet het ) maar dan "hoor" je ook niets meer.. Vandaar.

Ja, gewoon wat Burp zegt. Door de update krijgt het betuur 2 jaar voordeel van de twijfel. ;)

Ik heb het eens met het fijt dat er tussen door best een update naar iedereen had kunnen gaan, maar dat is niet gebeurt.
Het is dus feit en gebeurd (voltooide tijd).

/nog een taalpurist

Kom zelf weinig/nooit op de club ( mijn eigen keuze ik weet het ) maar dan "hoor" je ook niets meer.. Vandaar.
Wij komen wel vaak op de club, maar het gaat nooit over iets zinnigs. Du ook niet over clubaangelegenheden. :mrgreen: ;)

Word er nog gefladdert vanavond?
Is wel erg zomers !,ik drijf hier van mijn steiger af in da volle zon :???:;)
Hoei, effe kijken of het vrouwtje naar de sportschool gaat (iets met haar rug en bij de fysio en daarom niet sporten). :? ;)

Huh, vliegen? Dan moet ik volgens Huursletje eerst een excuus verzinnen ;)
Nee hoor, we gaan er vanuit dat je excuses hebt. Geen reden om die te noemen. Mocht je ineens op het veld of bij de club verschijnen dan zijn we altijd blij verrast met je komst. ;)

Mooiste dag van de week qua weer. KAN IK NIET VLIEGEN!!!!!

Jose is overwerken (Zegt ze :D). Ik ga met Bryan FF speuren met de Galaxy superrrrrrr GPS.

Dus geen vliegen voor mij.
Verder het huis gereed maken voorde bezichtiging van morgenochtend.

Feit blijft wel dat ik er van baal. :rolling:
Wordt tijd dat er wat gebeurd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back