Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Krijgt dat Buhler motortje het wel zwaar. Die mag je wel gaan koelen, als hij dan al niet te licht is.
Piet,
wat is de diameter van die buhler motor?
Robert
Hee Piet,
[off topic] Sorry dat ik ff uw topic verstoor maar ik wou u graag even mee
delen dat ik zaterdag mn auto verkocht heb aan iemand in uw woonplaats
in wieren dus. dus als uw rust binnenkort verstoord wordt door een
vreselijk kabaal dan was het mijn golf 1 cabrio. was een open uitlaat dus
die zult u vast wel een keer langs horen komen[on topic]
Hallo Niels,
Wat leuk dat je de VW Golf ! Cabrio verkocht hebt in Wierden.
Wat voor kleur heeft de VW Golf Cabrio ??
Blauw/ paars, verlaagd andere bumpers, dikke brulpijp. eigenlijk is er niks meer standaard aan. echt een auto die je van hijnde en verre hoort aankomen en die echt opvalt. ik kan wel een foto posten maar als u vind dat het topic daardoor teveel vervuilt word laat ik hem weg.![]()
Allereerst waanzinnig werk. ik reageer niet snel op draadjes, maar ik lees alles.
Alleen het volgende:
Lijkt het zo of heb je nog ruimte tussen je cardan en je tweede stuuras.
Het lijkt er op dat bij maximaal inveren van je vooras de cardan tegen de stuuras komt.
Het kan gezichtsbedrog zijn door de hoek waaronder een foto is genomen, maar het zou zonde zijn als je mooie werk aanloopt en daardoor beschadigd.
Verder niets anders als dan lof.
Groetjes
Jeroen
@Kadeeken,
de kruiskoppelingen staan precies onder de goede hoek tussen de 2 aandrijfassen en kunnen elke hoek aan bij het in en uit veren, geen enkel probleem, maar kunnen ook in en uitschuiven !!
Deze extra zware kruiskoppelingen lopen echt niet stuk !!
Ook can de cardan-as voldoende in en uit schuiven zonder dat dit vast loopt !!
.
Hallo Piet Hij bedoelt dat de oren van de kruiskoppeling zelf van de tussen assen recht tegenover elkaar moeten staan. Als een kruiskoppeling een hoek maakt, krijg je tijdens het draaien een rotatie hoekfout. Bij twee koppelingen achter elkaar heffen deze elkaars fout op. Echter in jouw wordt de hoekfout 2x zo groot. Kijk hier http://smarthost.maedler.de/datenblaetter/wellengelenke.pdf maar eens. Is een kwestie van het 4kant 90graden verdraaien.[/QUOTE]
Hallo Stefan,
Ooo, bedoelt Kedeeken dat de oren recht tegenover elkaar moeten zitten, dit heb ik dus niet goed begrepen. !!
Ja, ik weet dat deze oren recht tegenover elkaar moeten zitten !
Op de geplaatse foto's staan de oren niet recht tegenover elkaar, maar dit was de proefopstelling om te kijken of alles past en hierbij heb ik niet gelet op de hoekfouten, dus dit is inderdaad een terechte opmerking.
Zie op de foto's ook nog de inbusboutjes in de kruiskoppelingen zitten, deze zijn inmiddels ook vervangen door M2 boutjes , zoals ik in het bouwverslag al schreef !!
Maar ik heb dit hersteld bij de definitieve montage !!
Ik heb ook foto's van gemaakt met de juiste hoeken van de kruiskoppelingen.
Excuses dat ik bij het plaatsen van de foto's niet heb opgelet dat ik de goede foto's heb geplaatst.
Ik zal binnenkort de goede foto's plaatsen !!
@ Kedeeken,
Sorry, dat ik niet goed begreep wat je bedoelde, maar je hebt wel goed opgelet !!![]()
![]()