waar hebben we laatst nog gevlogen

Ja denk het deels wel, maar Norbert heeft ook "vignetting" toegepast.

Heb bij mij ook fish eye removal getest en werkt goed. Kan een sample uploaden?

Zo zou een non-gimbal vlucht uitzien met fish eye removal :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Menno,
ik vermoed dat dat inderdaad door de FishEye removal tool komt. Het viel mij ook op ja. Ik heb gefilmd in ProTune 1920x1080 50fps T Wide. Whitebalance RAW. Ondanks de onscherpe hoekjes ben ik wel van mening dat de tool gruwelijk goed zijn werk doet. Het 'platte' draaien vind ik sowieso met een 2 assige gimbal. Je draait op basis van de Yaw van je toestel en dat is dan altijd wat houterig tenzij je je yam gain laag afstelt (staan bij mij erg hoog allemaal).

ps in het midden deel, het deel waar ik de Phantom film, is voorzien van een blur filter. Daar zijn de randen bewust vaag.

Mooi filmpje Norbert.
Je kan mss ook Mercalli of Prodrenalin ( van prodad ) eens proberen om beeld te stabiliseren of fisheye te verwijderen.
Ik gebruik het ook af en toe en het werkt zeer goed en vind het zelfs beter dan de gopro studio

Grts Dave

Mooie plaatjes Ben...al dat water,ik dacht dat je daar niet echt graag boven vliegt?!...Je filmpjes spreken me wel aan,Nederland is toch best een mooi stukje vd wereld..zeker van boven gezien 8) #komeenskijkenbijmijnweilandjes#
Grtz Goser.

@Garbungel: :evilbat:

@Ben Jansen: heel super plekje daar en mooi in beeld gebracht ,, maar ik blijf zelf weg boven water (beetje water-vrees)

vandaag nog maar eens een Bos-vlucht gemaakt

3lipos gevlogen - waarvan 1x wE7p4CXG7Lw[/media] CRASH ,, 1x verdwaald en 1 staat hier onder :D

het moeilijkste vind ik het Orienteren waar ik precies ben

#geen-fisheye-removal-nodig-heb-geen-horizon#

Filmpje gemaakt met de bij Roni aangekochte nieuwe tweehandse 450.
Maar even rustig aan gedaan omdat je nooit weet of ie alles wel aangedraaid heeft. :murder:

Tevens een korte impressie van ons vliegveld in Dordrecht.

leuk gedaan met die cabrio's !!

wie is die raare man met die blauwe jas toch :mrgreen: ??? (filmpje 2)

vliegt lekker he zo'n F450 ;)

Laatst bewerkt:
Dank je Danny.
De 450 gaat noooooit meer weg. (denk ik)

Dat is de man die je laatst aangehouden heeft terwijl je modelbouw artikelen aan het verhandelen was.
Zou dus maar een beetje oppassen met een grote mond te geven want hij weet waar je woont. :p
En hij is heeeel sterk en zo je ziet heeft ie een hele grote m(h)ond.

Heb vorige week het video beeld via een beamer op en groot scherm geprojecteerd, was weer eens wat anders, zo kon iedereen meekijken, en het beeld was ook nog heel behoorlijk om te zien.

full

Heb vorige week het video beeld via een beamer op en groot scherm geprojecteerd, was weer eens wat anders, zo kon iedereen meekijken, en het beeld was ook nog heel behoorlijk om te zien.

full

Wat verschrikkelijk gaaf! Inderdaad nog mooi beeld om te zien ook.

Wat voor een fpv bril heb jij eigenlijk?

4

Dat is de man die je laatst aangehouden heeft terwijl je modelbouw artikelen aan het verhandelen was.

ahhh ,, kwam me al bekend voor :wink:
heb taakstraf gekregen: moet in het hele bos de bladeren opruimen/wegblazen

#geenfisheyeremovalnodighebgeenhorizon#

@Jan van Brenk: wat een cool idee ,, ziet TOP uit !!

oefenen, oefenen en nog eens oefenen...

Met de hobby F550 wat oefeningen gedaan. GoPro uiteraard ook aangezet ;)

Back