waar hebben we laatst nog gevlogen

Gisteren..weer in m'n poldertje in Rhoon 8) #ietsminderbomenalsinlimburgenookgeen850mhoog#

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren..weer in m'n poldertje in Rhoon 8) #ietsminderbomenalsinlimburgenookgeen850mhoog#

Mooi gevlogen (en dat zonder FATSHARK op) en lekker muziekje
dat je de multicopter nog ziet hoe ie gedraait is als je zover wegvliegt :cool:

Nice flight with the TBS discovery. Max. altitude 850m. Unfortunately the video link was not perfect. Range with below setup is 2km+ Flight time is around 12 minutes. Fitted with GoPro 1.

Woww ,, dat was wel heeeel hoog 8O

M'n eerste kleine edit met de Zenmuse H3-2D. Wat een gaaf ding is blijft het!

Tips zijn altijd welkom, dit is even snel binnen 30 minuten in elkaar geflanseld met GoPro Studio voor fisheye removal en voor de rest Final Cut Pro X.

Ook bij jou ben ik benieuwd naar jouw Gopro settings. Jouw filmpje is een beetje het 'brievenbus' formaat.

Verstuurd met iets digitaals...

Ook bij jou ben ik benieuwd naar jouw Gopro settings. Jouw filmpje is een beetje het 'brievenbus' formaat.

Verstuurd met iets digitaals...

Hoe bedoel je?
Dit is allemaal geschoten in 1080p 60fps met Fov op medium, protune aan en auto whitebalance. Ga nh voornamelijk gebruik maken van 2.7k

Vanwege de 'spiralende buien clusters' maar binnen wezen vliegen:

Raar weer vandaag, maar toch nog ff gevlogen op de oude VV Gilze velden:

Met zo'n kleine mini frame heb je ineens veel meer keuze voor je vliegplek :D

Raar weer vandaag, maar toch nog ff gevlogen op de oude VV Gilze velden:

Ik weet niet of het jou ook was opgevallen, maar je hebt een ietsiepietsiebeetje last van jello.;) Verders leuk, ik waag me niet in de lucht met zo'n wind.

4

RC-Piloot / Film-Director / Camera Operator / Producent / soundDesign / montage / enz
en ook nog stabiel vliegen
je moet van je hobby je beroep maken ;)

Back