waar hebben we laatst nog gevlogen

Met mn 450

full

Laatst bewerkt door een moderator:
@BlikvanBoven: Spannend he,, zo door die bomen vliegen !!

Haha Danny,
ik vlieg volledig VLOS dus geen FPV. Dat maakt het wat minder spannend. Respect voor de FPV vliegers want in beeld lijkt alles nog dichterbij dan in het echt ;)

Het tussen de bomen vliegen is voor mij meer bedoelt als een extra handicap. In atti mode met een beetje wind train ik zo de 'controle' cq 'beheersing' van het toestel. En tja,... als je dan toch je GoPro aan hebt staan... :p

@markjuhh: Blijft toch 1 van me Favoriete Quadcopters !!!!
lekker Stabiel en Snel en past 'vaak' door kleine gaatjes (euhh je weet wat ik bedoel he :p)

Mooi , redelijk goedkoop en netjes afgewerkt ;)
Dat ding is een raket op manual , zitten 1000kv's op met 10 inch props en 4s , vliegtijd 14 minuten :)
Meer moet je niet hebben , helaas heb ik wel een defekte gimbal aangekregen..

enne ?
zelf ontworpen of bestaand model (TBS) ??
ben benieuwd hoe ie vliegt als je de ruimte hebt :p

Het is idd een TBS Discovery.
Bodemplaat is bij de current sensor ooit een keer uitgefikt, heb het voorlopig gefixt met epoxy maar die ga ik vervangen door een custom g10 bodemplaat.
Topplaat is ook al goed gebruikt, dus misschien vervang ik die dan ook gelijk.
Ik ben er iig nog niet mee klaar, maar eerst maar eens goed vliegend krijgen :)

5hff.jpg

Laatst bewerkt:

Nice flight with the TBS discovery. Max. altitude 850m. Unfortunately the video link was not perfect. Range with below setup is 2km+ Flight time is around 12 minutes. Fitted with GoPro 1.

Quadcopter
TBS Discovery
SUNNYSKY X2212 KV980 motor
Afro Esc 30A SimonK Afro ESC 30Amp Multi-rotor Motor Speed Controller (SimonK Firmware)
Graupner 9x5 props
Turnigy nano-tech 3300mah 4S 35~70C Lipo Pack Turnigy nano-tech 3300mah 4S 35~70C Lipo Pack (EU warehouse)
DJI Naza Light

FPV setup
HobbyKing Tiny OSD HobbyKing Tiny OSD III (w/ 10Hz GPS and 60A Current sensor)
Fatshark Predator 250mW FatShark PredatorV2 RTF FPV Headset System w/Camera and 5.8G TX
ImmersionRC Spironet antenna's ImmersionRC 5.8GHz Circular Polarized spiroNet Antenna

TX / RX
Turnigy 9x transmitter Turnigy 9X 9Ch Transmitter without Module (Mode 1) (v2 Firmware) (EU warehouse)
Turnigy LCD Backlight Kit Turnigy 9X LCD Backlight Kit - Blue (DIY) (EU warehouse)
Frsky DJT + Telemetry FrSky DF 2.4Ghz Combo Pack for JR w/ Module & RX
FrSky 2.4G V8 Series 5db module Antenna FrSky 2.4G V8 Series 5db module Antenna

Laatst bewerkt door een moderator:
Back