Waarmee heb jij vandaag gevaren? (RC dan wel te verstaan... ;-) )

AHa, is daar ook water.
Dat is helemaal niet te zien als je het niet weet.
Mooi water genoeg daar overigens in de buurt.

Ik ken het, ben er in juli nog door gevaren met een stoomsleper vanuit Terneuzen naar Schiedam.
En bij de brug heb je een paar palen waaraan tankers lagen die ik dan kon repareren.

Ik bedoelde eigenlijk de andere vijvers/plassen oa links en rechts bij de veerhaven en aan de klaverweg.

hahahah,

u wilt niet weten hoe ik keek,
iemand uit zuidholland die precies weet hoe het er bij ons uit ziet ;)
maar als u nog eens in de buurt komt, kom dan even om een bakkie, en neem uw sleper mee. dan kunnen we varen haha

groetjes Paul

hey henk,
nee hoor. maar dat zal nooit vastgaan. anders krijg ik mn accu's er niet uit.
ja dat wel maar het was een test rondje, hij wilde eerst niet..

groetjes Paul

hey henk,
nee hoor. maar dat zal nooit vastgaan. anders krijg ik mn accu's er niet uit.
ja dat wel maar het was een test rondje, hij wilde eerst niet..

groetjes Paul

Hoe zit het dan met de waterdichtheid als je met de Gillis door flinke golfslag gaat? En ik zou dan een andere oplossing bedenken voor je accu's, misschien met bakjes waar aan de voorkant een klepje voor kan, zodat de accu niet kan schuiven tijdens het varen, maar nog wel uitgenomen kan worden.

Ik wil jullie hierbij even laten zien dat het water in het haventje van Maasdam vandaag nog vloeibaar was.
Prachtig fris vaarweer!
Ik had ook nog een filmpje, maar dat krijg ik niet geupload naar youtube.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vaar er ook wel eens maar dat is alleen als ik van tevoren weet dat er iemand gaat varen, dan kan ik alles vaarklaar maken. Misschien ga ik wel wat vaker varen als de putter af is.

vandaag nog gevaren met de gillis, eerst even als ijsbreker gebruikt. toen de boot er achter en er in gaan zitten! was een leuk middagje! wel koud ..... help ik ben mijn bolder kwijt, wie weet waar je er nog zo een kan kopen?!

full
full

Filmpje:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back