Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha....goede koeling voor de draden.
Ik kwam onderstaande afbeelding tegen op een website van een zichzelf professioneel noemend bedrijf. Als ik dit zie kan ik echt niet wachten tot er regelgeving is voor commerciële bedrijven.....
![]()
Door dit soort foto's stimuleer je helemaal (en bijna letterlijkt) de gedachten 'Een kind kan de was doen'....
Een leuke test zou zijn, dat een piloot in manual een circuit moet vliegen. Een doodeenvoudige F3C proef.
95% van de momenteel commerciële bedrijven zou afvallen, omdat ze dit niet kunnen. Terwijl manual vliegen de beste manier is om je model veilig uit een penibele situatie te redden. Misschien voorkom je zelfs erger.
Véél crashes komen voort uit de extra hulpmiddelen van de flight controllers. O.a. het GPS vliegen.
En norbert, ik begrijp niet waarom je die foto op je website plaatst? Ten eerste is hij niet van jezelf, ten tweede is het niet jou model, ten derde is het zeker geen reclame.
Een leuke test zou zijn, dat een piloot in manual een circuit moet vliegen. Een doodeenvoudige F3C proef.
95% van de momenteel commerciële bedrijven zou afvallen, omdat ze dit niet kunnen. Terwijl manual vliegen de beste manier is om je model veilig uit een penibele situatie te redden. Misschien voorkom je zelfs erger.
Véél crashes komen voort uit de extra hulpmiddelen van de flight controllers. O.a. het GPS vliegen.
En norbert, ik begrijp niet waarom je die foto op je website plaatst? Ten eerste is hij niet van jezelf, ten tweede is het niet jou model, ten derde is het zeker geen reclame.
Ik ben onder de indruk dat de media hype rondom de drones mensen wellicht bang aan het maken is.
"iedere staats mongool"
Wat bedoel je hiermee?
I don't get it Lennie054?
Wat bedoel je hiermee?
Gr Norbert
Kennelijk niet-modelbouwers. Lekker genuanceerd bezig!!!