Fijn inderdaad zeg...Bij nu.nl moet je sowieso eens opletten, bij alles wat over multicopers gaat staat standaard een DJI Phantom plaatje. Wordt gewoon iets leuks bijgeplakt om het berichtje een beetje aan te kleden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Al kan je hier niks aan doen is een binnen locatie dus daar mag gewoon gevlogen worden ook commercieel zonder vergunning.
https://www.facebook.com/photo.php?...204.1073741829.100005955821517&type=1&theater
Dit is de persoon die in de thialf vliegt, phantom op zijn kant want het gps signaal viel weg, Zo raar
Al kan je hier niks aan doen is een binnen locatie dus daar mag gewoon gevlogen worden ook commercieel zonder vergunning.
Maar de eigenaar van de locatie moet wel degelijk toestemming geven, anders zit je toch behoorlijk fout met de gevolgen van een eventuele crash.
Waarschijnlijk niet. Melden onder Rubriek luchtvaart, soort overige... Ik heb het eens gemeld via politie.nl omdat ik benieuwd ben of ze er iets mee doen. ...
Lekker dan... sta je gezellig op de klapschaatsen op je vrije zondagmiddag, komt er zon ongecontroleerde voetzoeker voorbij hoveren. Hoe die man ook die zender vast houdt...
Waarschijnlijk niet. Melden onder Rubriek luchtvaart, soort overige
www.ilent.nl/contact/melden/index.aspx
Zo werkt dat in Nederland hèNet kleine Kinderen hier, Mag niet, Mag niet, zeg ik tegen mijne Papa.
Hebben jullie niets anders te doen.
Net kleine Kinderen hier, Mag niet, Mag niet, zeg ik tegen mijne Papa.
Hebben jullie niets anders te doen.
Ik ben op zich wel blij met de vrijheid die we nog hebben mbt wildvliegen en fpv en wil dat graag zo houden. Daarom ben ik tegen prutsers die boven groepen mensen of dorpen/steden gaan vliegen.