Waarom er regelgeving moet komen [wetgeving discussie]

Mmmm Oenta, wandel je lekker in het park komt er een mini voorbij krijsen......:D
Wat is het verschil?

Een mini of zo'n 450 size koffiemolen is toch een HEEL groot verschil?

Mij zal je bijvoorbeeld nooit zo snel met een mini bij een drukke schaatsbaan of druk park zien... En mocht ik er wel zijn, dan houdt ik afstand van derden. Mensen waarbij ik wel op veilige afstand dichterbij kom weten dat ik er vlieg en staan er op hun eigen risico uit interesse. En.... niet geheel onbelangrijk... ik hou mijn zender goed vast:D

Er is toch al een grote wetgeving topic. Vanwaar dat deze weer aangewakkerd wordt?

Nou ja....even een break voor iedereen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Er is toch al een grote wetgeving topic. Vanwaar dat deze weer aangewakkerd wordt?

Nou ja....even een break voor iedereen.

GE WEL DIG zeg! Ik als piano en keyboard docent stelt deze break zeer op prijs:thumbsup:

Als we ons echt aan de regels gaan houden mag vrijwel niets meer, en kunnen we beter ons speelgoed maar aan de hoogste boom hangen of in het water gooien (wat menig iemand hier op MBF al wel eens lukt) en gezellig postzegels gaan verzamelen met elkaar... ook die hobby gaat binnenkort aan banden gelegd worden, alles gaat steeds meer via de email:cool:

Goeie vraag Boris.
Omdat er mensen zijn die vinden dat dat moet.
Ze zouden er beter aan doen hun medemens met rust te laten :p
Je hebt het van Ron gelezen.
Die wil een draadje starten vanuit zijn moraalridderschap en dan weer gelijk sluiten zodat ie geen vervelend commentaar krijgt wat nu wel steeds gebeurd.
Hoe krom kan je het voorstellen?

Ontspannen maar.

fantastisch filmpje boris
:D.....even wat positiefs hier. Het is hard nodig :D

GE WEL DIG zeg! Ik als piano en keyboard docent stelt deze break zeer op prijs:thumbsup:
Haha piano docent had ik niet verwacht :D. Vandaar die soepele vingers met het heli vliegen :D

Goeie vraag Boris.
Omdat er mensen zijn die vinden dat dat moet.
Ze zouden er beter aan doen hun medemens met rust te laten :p
Je hebt het van Ron gelezen.
Die wil een draadje starten vanuit zijn moraalridderschap en dan weer gelijk sluiten zodat ie geen vervelend commentaar krijgt wat nu wel steeds gebeurd.
Hoe krom kan je het voorstellen?

... gezellig postzegels gaan verzamelen met elkaar... ook die hobby gaat binnenkort aan banden gelegd worden, alles gaat steeds meer via de email:cool:
Ron heeft schijnbaar al een nieuwe hobby gevonden :D. Nou wij nog ;)

... Die wil een draadje starten vanuit zijn moraalridderschap en dan weer gelijk sluiten zodat ie geen vervelend commentaar krijgt wat nu wel steeds gebeurd. ...
Je geeft mijn woorden/motivatie verkeerd door Ben. Bovendien heb ik, behalve jouw verkeerde weergave, ook andere redenen gegeven.

Op naar het volgende rampspoed draadje Ronnie! ;)
Dat je door velen niet goed begrepen of weergegeven wordt is inmiddels wel bekend.

Laatst bewerkt:
[mod] heren,

nu moet het echt even afgelopen zijn met jullie kinderachtige fitties aub.

als jullie niet op een normale respectvolle manier met elkaar om kunnen gaan dan zoeken jullie elkaar maar op op een ander forum aub.

houd het normaal en niet op de man spelen.
je kan ook gewoon eens niet reageren........

[/mod]

Als bepaalde draadjes je niet aanstaan ben je niet verplicht om ze te lezen, hoor! Ook reageren hoeft niet. Het lijkt momenteel wel of er hier prijzen worden uitgereikt voor hufterigheid.

We zijn er met z'n allen van overtuigd, dat er malloten zijn, die er voor zorgen, dat onze hobby negatieve publiciteit krijgt. We kunnen er ook van overtuigd zijn, dat daardoor de publieke opinie zich tegen ons keert. Nog vervelender wordt het als de overheid zich genoodzaakt zal zien om beperkende maatregelen op te leggen.

Tot nu toe gaat de overheid er van uit, dat bij modelvliegers de zelfregulering goed functioneert en dat aanvullende maatregelen niet nodig zijn. Er wordt nader bekeken of dit in de toekomst wél nodig zal zijn. Laten we er voor waken, dat deze noodzaak er nooit komt. Bijvoorbeeld op een verbod op fpv-vliegen, zoals in de USA, zitten we niet te wachten. Zeker de fpv-ers niet.

Wat is het dan voor een bezwaar als uitwassen hier op het forum aan de kaak worden gesteld?

Tja, en als je dat niet nodig vindt of als je het te veel van het goede vindt, hou je dan bezig met de draadjes, die wél je interesse hebben.

Hier valt het nog wel mee eigenlijk. Op de Darpas discussie groep (wat als het goed is allemaal professionals zijn) gaat het soms nog veeeeel kinderachtiger aan toe hoor ;)

Ik vind dit ook best zorgwekkend

Edit: zit een net tussen. Had ik in eerste instantie niet gezien
Zo zou het eigenlijk moeten ;)

1072235_574191012686776_2076506682390558104_o.jpg

10669306_574190899353454_1781169543899333492_o.jpg

Laatst bewerkt:
Back