Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vet frame! Wat ga je er op gooien aan motoren en props?Heb weer eens wat getekend en gefreesd.
Resultaat een mini tricopter M3, ben hier al een tijdje mee bezig geweest..
natuurlijk voor FPV. Waarschijnlijk komen er nog de nodige aanpassingen, eerst maar eens opbouwen en vliegen...
meer foto's hier
![]()
Dus nu op het gas!
Mijn camera staat inmiddels ook al in iets van die hoek
Went vanzelf.
Ziet er mooi uit @Dennis.w die cam tilt is een must
Van de week buzzers besteld voor aan de Naze32 die hopelijk wat meer geluid produceren dan de KK2.0 buzzers van HK.
Goeie vraag. Ik heb piezo buzzers besteld, zowel actief als passief. Ik zal kijken welke (het best) werkt. Maar als ik het goed begrijp doet de Naze alleen 5v afgeven en bepaalt de buzzer het geluid.Mijn naze beeper heeft van de week wat te lijden gehad bij een crash. Nu doet ie schel piepen.
Heb nog wel wat lipo buzzers liggen maar de vraag is. Beept die beeper zelf of gooit de naze er een frequentie uit?
Ja, net proefondervondelijk vastgesteld dat je de actieve moet hebben. Die piept als je spanning geeft en m'n KK buzzer lijkt dat ook te zijn. Zijn iets hoger dan de passieve.Zal eens kijken.
Die beepers van turnigy met 2 hoorntjes gaan wel hard.
Die lost/found dingen niet zo maar dat zijn wel dezelfde als die ik nu heb.
Ik heb die van abusemark.
Zoiets als de middelste op de foto hierboven.