Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.

Heb weer eens wat getekend en gefreesd.
Resultaat een mini tricopter M3, ben hier al een tijdje mee bezig geweest..
natuurlijk voor FPV. Waarschijnlijk komen er nog de nodige aanpassingen, eerst maar eens opbouwen en vliegen...
meer foto's hier

full
Vet frame! Wat ga je er op gooien aan motoren en props?

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond de zhaoyun gimbal onder de t810 gehangen met de nex5r erop. Kabels netjes weg gewerkt. Nu nog fpv erop voor camera en hexa. Benieuwd naar de beelden
full
full
full

Dus nu op het gas!
Mijn camera staat inmiddels ook al in iets van die hoek :-)

Went vanzelf.

Ik heb de cobra powahh, moet ik er wel gebruik van maken he :D.

Mijn ontvanger en sateliet zien er trouwens ook aardig messy uit, ik denk dat het toch maar sparen word voor een taranis met een D4R ontvanger:(.

Ziet er mooi uit @Dennis.w die cam tilt is een must

Jep, op de diatone frame had ik helemaal geen tilt, ik zag op het laatst alleen nog maar grond. Met de QM4 op de max tilt na een lipo of 2 ook al, dus heb ik 'm nog even een stukje getilt.

Alleen jammer dat het weer zo slecht is.

goed om te weten, zet ik wat extra ringetjes op de onderste bevestiging als ik de FPV camera op m'n QM4 monteer.

Van de week buzzers besteld voor aan de Naze32 die hopelijk wat meer geluid produceren dan de KK2.0 buzzers van HK. Ik moest minimaal 5 euro bestellen, dus maar een mini RGB controller meebesteld. Handig voor het aansturen van m'n chase-LED. Je kunt de leds hiermee ook UITzetten, de hele tijd met kerstverlichting vliegen is ook zo wat.

Hier een kleine demonstratie:

Van de week buzzers besteld voor aan de Naze32 die hopelijk wat meer geluid produceren dan de KK2.0 buzzers van HK.

Oh, laat ff weten of dat inderdaad zo is. Heb zelf de HK buzzer nog ingebouwd zitten icm naze32, maar die is niet luid inderdaad.
Als de Naze harder is, ga ik die toch maar inbouwen

Mijn naze beeper heeft van de week wat te lijden gehad bij een crash. Nu doet ie schel piepen.

Heb nog wel wat lipo buzzers liggen maar de vraag is. Beept die beeper zelf of gooit de naze er een frequentie uit?

Mijn naze beeper heeft van de week wat te lijden gehad bij een crash. Nu doet ie schel piepen.

Heb nog wel wat lipo buzzers liggen maar de vraag is. Beept die beeper zelf of gooit de naze er een frequentie uit?
Goeie vraag. Ik heb piezo buzzers besteld, zowel actief als passief. Ik zal kijken welke (het best) werkt. Maar als ik het goed begrijp doet de Naze alleen 5v afgeven en bepaalt de buzzer het geluid.
aa6b5c899659a2070e7e1f8051896cc9.jpg

Zal eens kijken.
Die beepers van turnigy met 2 hoorntjes gaan wel hard.
Die lost/found dingen niet zo maar dat zijn wel dezelfde als die ik nu heb.

Ik heb die van abusemark.

Zoiets als de middelste op de foto hierboven.

Zal eens kijken.
Die beepers van turnigy met 2 hoorntjes gaan wel hard.
Die lost/found dingen niet zo maar dat zijn wel dezelfde als die ik nu heb.

Ik heb die van abusemark.

Zoiets als de middelste op de foto hierboven.
Ja, net proefondervondelijk vastgesteld dat je de actieve moet hebben. Die piept als je spanning geeft en m'n KK buzzer lijkt dat ook te zijn. Zijn iets hoger dan de passieve.

Of deze echt harder piepen dan de KK weet ik niet maar ik zet er maar twee in parallel, eentje voor en eentje achter.

Met de juiste ondergrond had het vast beter gekund.
Maar beter dan een 25x25cm muismat die tussen mn propeller komt bij take-off.

Gaat om het idee :-)

Back