Heb het even overwogen haha.dat is vet gemaakt nu knipperende verlichting erom heen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb het even overwogen haha.dat is vet gemaakt nu knipperende verlichting erom heen![]()
Another bright idea
Mooi: in de verkoop ermee![]()
Nou ja je moet toch weten hoe je quad reageert tijdens het vliegen en dat zie je zo niet. Je gebruikt fpv cam om je orientatie te doen namelijk hoe je vliegt.Dit lijkt mij handiger als op schakelaar, zo wijst de cam iig altijd naar voren.
Zodra t een beetje fatsoenlijk weer is testen, dan kan ik er meer over zeggen.
Mooie build!Blackout Mini-H quad, 6-inch versie met 5-inch props
![]()
Hierbij een filmpje van de build:
Mooie build!
Ben we nieuwsgierig naar t waarom.
Toch alles wat gedownsized in vergelijking met de 2208 Flip.
Vond t wel een mooi aparaat (goeie afmeting voor een lekere power setup) Als je een versie hebt die naar jou mening top is laat t me weten.G300 vliegt goed , maar bij crashes ging steeds de 2 onderste platen stuk...
Ga ze binnenkort eens wat dikker frezen , de platen waren 1.5 mm , denk dat ze minimaal 2mm moeten zijn...
Vet frame! Wat ga je er op gooien aan motoren en props?
Thx,
vandaag de Mini-Tri verder afgewerkt en al gevlogen!!![]()
Helaas was het te donker om er een filmpje van te maken maar zal er zeker komen.
Op mijn blog staan nog enkele foto's en tekst en de huidige setup.
(Omdat het kk2.0 bordje bij mij redelijk bekend is met Tricopters, heb ik deze er maar eerst ingezet, later volgt waarschijnlijk een Naze)