Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.

Another bright idea

Mooi: in de verkoop ermee ;)

Als er 10 man zijn zal ik overwegen om een plaatje uit staal te laten maken. Dan is het misschien te doen.
nu uit papier gesneden maar dat is eenmalig gebruik en ellendig met plakken.

Kan ook een PDF/DWG cad geven en mag je zelf wat proberen.

Matje komt bij de action vandaan maar misschien zijn er betere opties.

Kan blackout ze niet gewoon leveren bij een Mini B-)

MCOL editie :-) kan ook.

Misschien is er wel een bedrijf die dat soort dingen kan drukken of beter insticken.

Bv

http://www.deurmatbedrukken.nl

Best nog wel een pokkewerk met zoveel armen maar het resultaat is redelijk naar mijn zin:
2014-12-10191349_zps68153085.jpg

Leuk verzonnen techniek, maar zo kun je toch niet vliegen?
Is het niet handiger om instelbaar te hebben via schakelaar?

Dit lijkt mij handiger als op schakelaar, zo wijst de cam iig altijd naar voren.
Zodra t een beetje fatsoenlijk weer is testen, dan kan ik er meer over zeggen.

Dit lijkt mij handiger als op schakelaar, zo wijst de cam iig altijd naar voren.
Zodra t een beetje fatsoenlijk weer is testen, dan kan ik er meer over zeggen.
Nou ja je moet toch weten hoe je quad reageert tijdens het vliegen en dat zie je zo niet. Je gebruikt fpv cam om je orientatie te doen namelijk hoe je vliegt.
Er zijn vele anderen die dat geprobeerd hebben en die kwamen allemaal tot conclusie dat je beter via schakelaar kan doen.
Hier vegetoast....die heeft 3 versnellingen erop zeg maar. Zie je in de video.

Laatst bewerkt door een moderator:
Blackout Mini-H quad, 6-inch versie met 5-inch props :D

full

Hierbij een filmpje van de build:

Mooie build!

Ben we nieuwsgierig naar t waarom.
Toch alles wat gedownsized in vergelijking met de 2208 Flip.

Een paar redenen:

- Ik had deze setup nog liggen ;)
- De Hoverthings Flip 260 met de 2000kV motoren op 6 inch zijn voor sommige locaties een beetje te krachtig voor mijn stuurkunsten :)
- De mensen waar ik mee samenvlieg beginnen altijd te zeuren over een Blackout frame als ik m'n Hoverthings Flip 260 bovenhaal... Iets met jaloezie denk ik... :roll::mrgreen:

Op deze manier heb ik twee setups klaarstaan voor elk mogelijke locatie.
En uiteraard een backup voor de races. Niks zo jammer dan niet kunnen vliegen omdat je tijdens de practice runs schade hebt.

Thanks :) ja zo een flip trekt natuurlijk veel bekijks en jaloerse blikken ;) lol.

Ik zou eigelijk wel een g300 willen (maar ja, waar regel ik die? ;)) Met 2000kv 6inch.

G300 vliegt goed , maar bij crashes ging steeds de 2 onderste platen stuk...
Ga ze binnenkort eens wat dikker frezen , de platen waren 1.5 mm , denk dat ze minimaal 2mm moeten zijn...

Laatst bewerkt:
G300 vliegt goed , maar bij crashes ging steeds de 2 onderste platen stuk...
Ga ze binnenkort eens wat dikker frezen , de platen waren 1.5 mm , denk dat ze minimaal 2mm moeten zijn...
Vond t wel een mooi aparaat (goeie afmeting voor een lekere power setup) Als je een versie hebt die naar jou mening top is laat t me weten.

Multistar regelaars vervangen met ZWT's + SimonK

PI waarden meer dan kunnen verdubbelen, wat een dramatisch verschil zeg.

Vet frame! Wat ga je er op gooien aan motoren en props?

Thx,
vandaag de Mini-Tri verder afgewerkt en al gevlogen!!
full

Helaas was het te donker om er een filmpje van te maken maar zal er zeker komen.

Op mijn blog staan nog enkele foto's en tekst en de huidige setup.
(Omdat het kk2.0 bordje bij mij redelijk bekend is met Tricopters, heb ik deze er maar eerst ingezet, later volgt waarschijnlijk een Naze)

Ben erg benieuwd.
Eco mini, motor en regelaar minder.
Achter een prop minder om te slopen.
Alleen wel zorgen dat de servo niet iedere keer sneuvelt.

Ik moet ook nog maar eens 1 van mijn Tricopter de KK 2.0 op zetten. Die Drotek wil niet ondanks andere motoren en regelaars.
Alleen nu zijn de regelaars multistars die gloeiend heet worden en wellicht overall niet werken :-( zoals hierboven ook al naar voren komt.

Thx,
vandaag de Mini-Tri verder afgewerkt en al gevlogen!!
full

Helaas was het te donker om er een filmpje van te maken maar zal er zeker komen.

Op mijn blog staan nog enkele foto's en tekst en de huidige setup.
(Omdat het kk2.0 bordje bij mij redelijk bekend is met Tricopters, heb ik deze er maar eerst ingezet, later volgt waarschijnlijk een Naze)

Als ik de foto's op je blog zie ben je wel een hoop lift op je achterste prop kwijt door de relatief grote overlap met je frame, heb je veel pitch trim moeten geven na een ACC level of valt dat mee?

Misschien zelfs helemaal niets?

img-20141207-wa0012.jpeg

Wel zeer tof.

*edit*

stom, ik zie nu pas dat je het frame hebt aangepast door de achterkant onder de prop smaller te maken.

@ slotracers-nl

Ziet er goed uit!
Ben benieuwd naar een filmpje.

Ik heb nog wat aan de mini gewerkt. Ik heb mn boscam HD19 cam gevonden, dus eens gekeken of die in de mini past (voor fpv en opnemen in 1) maar helaas...
Toen de behuizing eraf gehaald en wat gespeeld met koperen spacers, en nu zit hij!

2c0bee74c66b7dabc7ce1851285711a0.jpg

422a56da265f2d8ba06ad767e54d87bd.jpg

Ik heb de achterste printplaat een kwartslag gedraaid zodat ik de kabel er in de zijkant op kan aansluiten (past anders niet) en de sd kaart kan ik er nu ook aan de zijkant in steken.
Daarna de cam even aangesloten op de boscam vtx die op de phantom 2 zit, en ik heb totaal geen vertraging :)

Ben er tevreden mee :)

Back