wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Cool gozer! Kan niet wachten om een mini h club meet te doen nu :). Is goed voor de chineze kindertjes. Onze kinderen doen ook knutselen op school toch.

Die HQ props zijn wel sterk...en spul reageert lekker op die spoed :D
Mijn vluchtjes zijn echter geen precisie en nog heel wat te oefenen met mijn bewegingen hahaha...meetings met mij zijn voor eigen risico! ;-)

Kids zijn btw de schooltijd al een poosje voorbij,ze knutsellen nog wel flink :-(

Cool gozer! Kan niet wachten om een mini h club meet te doen nu :). Is goed voor de chineze kindertjes. Onze kinderen doen ook knutselen op school toch.
Dan hopelijk een flip uitzondering voor mij, hate to be left out ;)

Net nog ff een stoeltje gekocht
0b8e14eb47235356c3c7a76e173883c5.jpg

Nou, de standaard 150mah lipo's die ik erbij heb (van mijn andere nano qx's) die hebben er wel moeite mee, gas dicht en daarna weer opvangen gaat niet altijd goed, trekt toch iets meer stroom en natuurlijk is dat ding weer wat zwaarder.. die standaard 150mah is ook 25c, op die 150mah 45c die je erbij geleverd krijgt doet die het net iets beter..

Ondertussen ook maar wat andere lipo's erbij besteld om te kijken of ik iets langer door kan, 300mah.. maar dat is al ff terug en ik kan ook niet meer vinden waar ik deze besteld had :eek:

<edit>

Toch nog gevonden, bij oversky.com gekocht dus..
Maar ik denk dat ik ook nog wat 45c erbij haal voor iets meer punch.. zeker met mijn 1x "CL-0615-14 - NanoQX Motor Set, 6x15mm coreless (fast) - 4 pcs / EU Warehouse" die ik gehaald heb bij Micro Motor Warehouse, dan heb je echt een mini raket..

Yup, heb ehm ook inmiddels uitvoerig FPV getest in huis. Wat lachen is dat zeg, beetje tussen de stoelen en onder de tafel door... onder het bed, met de trap naar boven.. en naar beneden. Van de trap af is lastiger dan de trap op heb ik gemerkt.. ben op de terugweg al een paar keer naar beneden geflikkerd :P Bijna in de drinkbak met water van de honden hahaha. Erg leuk ding. De 25mw 5.8 doet het prima... kan prima een verdieping boven mij vliegen achter obstakels. Dat kleine pest cameraatje geeft ook een verdomd goed beeld eigenlijk voor wat het is.

Je moet echt die 45c'tjes hebben anders trekt hij het niet idd. De props zijn ook best snel beschadigd.. heb er 1 doormidden gevlogen. Die andere krijgen een kleine afwijking na een paar crashes en dan gaat de nano qx herrie maken, en overcorrigeren door vibratie.. en dan is de lipo ook sneller leeg. Als je dat hebt moet je het propje vervangen. Ik ben er tot nu toe blij mee... maar ik zit ook aan die motorupgrade te denken. Heb je ze al binnen?

Toch maar besloten niet de moeite te nemen mijn Multistar ESCs te flashen, 4x ZTW Mantis 12A ESC (HK Blue) met SimonK voorgeflashed laten komen.

Een flashtool + verzendkosten + onzekerheid over de gebruikte FATs op de Multistar regelaars was te veel ongein.

Back