Wookong **eigenaar topic**

Wat is eigenlijk de bron van de nieuwe IMU, ik kan het nergens vinden?
@edit Ik lees het net ook op RC groups dus vermoed dat jij het daar ook hebt gelezen.

Laatst bewerkt:
ik heb een flauw vermoeden dat mijn wookong niet helemaal lekker meer is, zenmuse heeft allerlei rare problemen met stabiliteit houden, motoren gaan niet tegelijk aan maar eerst de CCW en dan de CW etc. Is er een manier om je wookong ergens heen te sturen voor controle oid?

Had dit ook dat de motoren niet aale tegemijk aan gingen. Zoals je aangeeft eerst de ccw en dan de cw. Heb dit kunnen oplossen door de esc. opnieuw te calibreren.
ik heb een flauw vermoeden dat mijn wookong niet helemaal lekker meer is, zenmuse heeft allerlei rare problemen met stabiliteit houden, motoren gaan niet tegelijk aan maar eerst de CCW en dan de CW etc. Is er een manier om je wookong ergens heen te sturen voor controle oid?

Had dit ook dat de motoren niet aale tegemijk aan gingen. Zoals je aangeeft eerst de ccw en dan de cw. Heb dit kunnen oplossen door de esc. opnieuw te calibreren.

gedaan, heb ze 1 voor 1 en allemaal tegelijk gedaan. Op .16 en .20 versies en nog steeds problemen. De eerste keer na calibratie werkt het perfect gaan ze allemaal in 1x, doe ik daarna de motoren nog eens armen doet die weer gek.

Ondertussen met digitech contact gehad en die stuurt mij een MC unit om te testen.

Ik had een mail naar DJI gestuurd omtrent de nieuwe IMU en kreeg vanmoren dit antwoord terug:
Dus is het toch een soort bevestiging dat er een nieuwe IMU aan zit te komen.

Hi,

We have already received your request, our sales or local dealer will contact you.

Best regards

DJI

ben ik inderdaad ook benieuwd naar, had gevraagd wat het ging kosten en hoelang omruil zou duren, en kreeg dus bovenstaande mail.

Back