Zeehaen - 1:37.5 - From Dutch Explorer Abel J. Tasman

Heren, de eerste nieuwe motor zit in de zaag en de tweede nieuwe motor is terug gestuurd. De originele motor, dus de oude motor heb ik gesloopt. Dit geldt ook voor de originele circuit board was door gebrand en die heb ook gesloopt en er zit nu een nieuwe board in.

Dit is een vraag voor bouwers van fluiten. Ik kan niet visueel in mijn gedachten zien het gedeelte waar de tiller (engels) aan het roer in het schip gaat. Dat gedeelte dat open is.
Op the tekeningen ziet het er allemaal mooi uit maar nu moet ik het in 3D omzetten.
Ik ben bang dat ik het gat te groot maak.

Misschien eeft amazone hier een oplossing voor.
Alvast bedankt,
Marcus

ik dacht dat het gat kwam tot de laatste rechte spant
dus juist voor de bocht
ik zal morgen wel eens een tekening maken marcus hoe ik denk dat het word gemaakt of hoe ik ze ze maak want om het uit te leggen is nogal moeilijk

ik zit bij mijn fluiten die ik gebouwd heb rond de 70/ 75 cm van de binnenkant van het achtersteven
Knipselhennegatafstand.jpg

hopelijk heb je er iets aan zo niet laat maar iets weten
bij jou zou het dan iets van een 2 / 2,5 cm zijn in de schaal dat jij bouwd

In de vroege morgen werk ik aan de fluit en zo tegen 11 uur de tuin in. Een uur of 2 in de groenten en fruit tuin en dan de rest van de tuin.

Op het ogenblik ben ik een Ropewalk aan het maken. Ik spendeer veel te veel geld aan touw en dit kan ik ook zelf maken met een ropewalk.
Ben ook bezig met de de fluit en er komt well een update.
Marcus

Back