koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Tja, ik kom nog overal power tekort.
Ik heb vandaag voor het idee nog even gekeken of ik niet de verkeerde kant op aan het denken ben. Dus ik heb juist met een grotere pinion en minder vertiming etc. gereden om te kijken of ik ergens punch kon vinden. Maar het mocht niet baten, de motor werd alleen maar warmer en de prestaties minder.
 
Stel de regelaar ook goed af op 7 minuten en zorg dat je niet langer op de baan bent. Je moet even een tijdje zoeken naar de juiste instellingen en tandwiel verhouding, het kan zijn dat bv. een pinion 18 te zwaar is en een 16 te licht...met een 17 en de juiste instellingen rijdt de auto prima. Dit moet je zelf uitzoeken en hier kan niemand bij helpen.
 
Dan ga je naar 48dp.
De lrp is een motor die vooral onderin erg hard gaat, je moet het dus niet hebben van het rechte eind.

Het kan ook zijn dat je accu minder wordt na een paar minuten en niet de motor, op het LRP forum rijden de topper 120 graden met die motoren.

Het probleem is dat als de instellingen en verhouding niet goed zijn afgesteld, dat de temperatuur hoog is en de performance waardeloos. Je moet dus net zo lang zoeken tot je ook performance hebt, dit kan alleen door logisch te denken en veel te proberen met tandwielen en instellingen. de zweetspot kan klein zijn.
 
Weet iemand hoe je uitgeharde bisonkit kunt verwijderen? Het zit op een tirecone die is gemaakt van een witte kunststof.
 
Thinner? Of anders heb ik hier nog wel een pot lijmverwijderaar staan van Alebastine, daarmee komt het zeker los haha...
 
Back
Top