koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Bart, het is heel leuk dat je een " ; " in je naam hebt zitten, maar hierdoor is een PB naar jou sturen niet mogelijk... of althans, mij lukt het niet.....
Er stond eerst --> maar het groter dan tekentje is op het forum vervangen door >. :?

Er stond eerst --> maar het groter dan tekentje is op het forum vervangen door >. :?

Aha, duidelijk.
Dus hij moet ff een naamswijziging aanvragen....
Ik wilde een PB naar hem terugsturen, maar ja, dat lukt dus niet.....
Heb ik een heel verhaal zitten typen.

Bart, we hebben het er Woensdagavond wel ff over, over je regelaar.
Wat ik me i.i.g. afvroeg, heb je er meteen een nieuwe firmware ingedaan toen je ging rijden, of reed je met de MOD firmware die erin zit standaard? Zo ja, dan is dat waarom hij niet hard ging.

Laatst bewerkt:
Roy heeft verschillende keren nieuwe fw erop gezet, zonder resultaat.

Leek mij ook wel, maar ik denk ik vraag het ff voor de zekerheid.

Tijdens in de hand laten draaien, op en vertimed toerental, de sensorkabel lostrekken, wat gebeurde er toen?
Als er dan geen verschil hoorbaar is in toeren, is er in het sensorcircuit iets niet goed.

Had ik ook met mijn gm regelaar was het buitenste pinnetje verbogen weer rechtgezet en geen vuiltje aan de lucht..

Groeten

John

Bah, maar kan uiteraard gebeuren.

Ik weet van Hobbywing dat ze niet moeilijk zijn in repareren, onder garantie uiteraard, maar ook al zou het een gebruikersfout zijn. Je hebt levenslang recht op reparatie, en veelal doen ze dit gratis, behalve dan de verzendkosten.
Daar zit dan wel iets lulligs, althans als particulier zijn de verzendkosten best hoog richting China, rond de 25,-....
Het is er dan binnen een week, met track en trace, en 2 weken later (dus 3 in totaal) moet je je regelaar wel terug kunnen verwachten, wederom dien je wel hun verzendkosten te betalen, maar dat zal dan rond de 10,- liggen.
Ik weet het binnenkort, want heb vandaag bericht gehad dat ze mijn regelaar en motor van de 1/8 hebben gerepareerd.

Ook wil ik eventueel wel contact opnemen met Stuart, (racerinexile) uit Engeland, want ook hij kan reparaties uitvoeren en wellicht is dat goedkoper.
Ik zie je morgenavond wel, hebben we het er verder over.

hoi Martin,
Het is al een tijdje geleden, ben het vergeten je te vragen maar had stuart die kogellager voor mijn HW motor nog naar je opgestuurd?

hoi Martin,
Het is al een tijdje geleden, ben het vergeten je te vragen maar had stuart die kogellager voor mijn HW motor nog naar je opgestuurd?

Is mij ook ontschoten Alex, maar nee dat heeft ie niet!.....
Wat is de maat ervan?, anders zou ik eens kijken op avidrc.com, voor al je lagers in het vervolg.... ;)

Volgens mij gaat er een standaard lagermaat in die voorheen ook in de brushed motoren zat. Dus je kunt ook een oude brushed open maken en daar een lager uit stelen. Heb je dat niet dan heb ik die nog wel liggen voor je. Laat maar even weten...

Heeft iemand toevallig nog ergens voor weinig een 17,5 turns motor liggen???

ok, jammer martin. Joost als je er één hebt liggen dan zou ik die wel willen gebruiken. Anders inderdaad een nieuwe bestellen.

Ik moet mijn chassis nog ombouwen en ook nog wat banden kopen maar volgende week woensdag en vrijdag ga ik in ieder geval trainen voor de EPS. Heb er wel weer zin in :mrgreen:.

Iemand die zo weet waar de banden op voorraad zijn?

Laatst bewerkt:
Back