Grotere spur?
Er zit nu een 102 op. Een 106 zou nog wel passen, maar die heb ik nog niet, daarnaast denk ik dat dat niet genoeg brengt. De roll-out moet echt onder de 30 komen denk ik. En ik zit nu op 35.
Dan ga je naar 48dp.
De lrp is een motor die vooral onderin erg hard gaat, je moet het dus niet hebben van het rechte eind.
Het kan ook zijn dat je accu minder wordt na een paar minuten en niet de motor, op het LRP forum rijden de topper 120 graden met die motoren.
Het probleem is dat als de instellingen en verhouding niet goed zijn afgesteld, dat de temperatuur hoog is en de performance waardeloos. Je moet dus net zo lang zoeken tot je ook performance hebt, dit kan alleen door logisch te denken en veel te proberen met tandwielen en instellingen. de zweetspot kan klein zijn.
Theoretisch zou de accu inderdaad de oorzaak kunnen zijn. Maar andere accu's is geen optie, dus dan komen we toch weer terug bij het oude probleem.
Wat betreft 48dp, daarin kom ik dan ook in een soort uiterste terecht, en ik heb nog vrijwel niks van 48dp.
En tja, het is lastig zoeken naar de zweetplek als je de spullen niet hebt om die te benaderen.