M7H
Forum veteraan
Alleen een probleem dat één van de voorveertjes een stukje over de kogelkop spring en dan klem komt tussen het plastic en de kogelkop.
Ringetje ertussen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alleen een probleem dat één van de voorveertjes een stukje over de kogelkop spring en dan klem komt tussen het plastic en de kogelkop.
Had ik al geprobeerd. Maar dan komt het ringetje tegen de onderrand van de het plastic waar de kogelkop in zit. En bij een kleiner ringetje schiet het veertje er weer over. Vanmiddag even het laatste stukje van de veer met een punttang wat meer naar binnen te draaien zodat de opening wat kleiner wordt. Komt wel goed.Ringetje ertussen?
Nope, alles zat goed. Als het verlengde stukje aan de kant van de veer zou zitten, schiet het veertje direct daar overheen en past inderdaad de stuurarm niet meer.Precies, en als die andersom zit, kan ik me voorstellen dat het veertje eroverheen schiet....
Yep, is reeds gedaan.Vergeet je ook niet even de randjes van het carbon te voorzien van een laagje CA lijm???![]()
braampje.....probleem opgelost.![]()