Joost K.
Forum veteraan
carbon look... is gewoon plastic
Oooohhh... Dat doe ik gewoon met carbonlook stickervel haha... Heb ik ook een hele rol van liggen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
carbon look... is gewoon plastic
Oooohhh... Dat doe ik gewoon met carbonlook stickervel haha... Heb ik ook een hele rol van liggen...
even uit nieuwschierigheid, waarom kun je die lipo's niet naar achteren schuiven? Zit er iets in de weg?
ik heb er ook 4 (voor in de 1/8 ) moet ze alleen nog proberen.ben, kees (westy) heeft de turnigies gebruikt ik zou eerst aan hem vragen wat zijn ervaring er mee zijn. Of wellicht kan hij dat hier neerzetten.
hahaha, en die wil jij ook hebben lees ik net......
Woensdagavond ben ik op de indoorbaan, dan neem ik die plaat wel mee, kun je ze uitknippen.
wil wel een stukje van hebbenOooohhh... Dat doe ik gewoon met carbonlook stickervel haha... Heb ik ook een hele rol van liggen...
Hallo heren,
Int weekend voor de eerste keer dit jaar gaan rijden maar ik verlies behoorlijk wat grip na een minuut of 3 als het smeren uitgewerkt is.
Hoe lang op voorhand smeren jullie, ik had maar een half uurtje gesmeerd telkens maar gaat een uur zoveel schelen?
Heeft iemand ervaring met het XCEED spul?
Gister dus de TF1 geprobeert en de grip is goed, de TF3 zou nog agressiever zijn.
wil wel een stukje van hebben![]()
Hallo heren,
Int weekend voor de eerste keer dit jaar gaan rijden maar ik verlies behoorlijk wat grip na een minuut of 3 als het smeren uitgewerkt is.
Hoe lang op voorhand smeren jullie, ik had maar een half uurtje gesmeerd telkens maar gaat een uur zoveel schelen?
Heeft iemand ervaring met het XCEED spul?
Gister dus de TF1 geprobeert en de grip is goed, de TF3 zou nog agressiever zijn.
Hallo heren,
Int weekend voor de eerste keer dit jaar gaan rijden maar ik verlies behoorlijk wat grip na een minuut of 3 als het smeren uitgewerkt is.
Hoe lang op voorhand smeren jullie, ik had maar een half uurtje gesmeerd telkens maar gaat een uur zoveel schelen?
Heeft iemand ervaring met het XCEED spul?
Gister dus de TF1 geprobeert en de grip is goed, de TF3 zou nog agressiever zijn.
IS ergens anders voor... stukje van 50x50 cm ofzo.....Oh nu ineens wel haha... Dacht dat Martins plaatje beter was LOL
Nee hoor, hoeveel heb je nodig? Ligt nagenoeg bij elke modelbouwzaak waar ze ook vliegtuigen enzo verkopen. Ik heb het bij 2Brothers gehaald voor een paar euro de meter...
Ik zelf smeer met de FoamLiquid van Mobers een uur van te voren. Wil die van Xceed ook wel proberen eigenlijk. Hoe is de dikte van de TF1 en de TF3?
Kan inderdaad aan grip van het circuit liggen zo vroeg in het seizoen. Wellicht heb je aan de voorkant te veel stuur waardoor de achterwielen te veel moeten werken om de auto stabiel te houden. Na 3-4 minuten geeft de achterkant het op. Wellicht een hardere voorveertje erin, iets hardere shore band proberen, minder smeren voor, zachtere centerveer?
kan ook aan de kap liggen. Als voorbeeld, met de Sauber mercedes kun je na 3-4 minuten ook grip aan de achterkant verliezen als je geen gurney gebruikt aan de achterkant. Zonder gurney wordt de achterkant meer belast aangezieen de voorkant op snelheid meer downforce heeft en na 3-4 minuten heb je kans dat je overstuur krijgt. Met gurney heb je daar geen last van.
Het omgekeerde had ik op Groningen. Eerste 2 minuten overstuurd en daarna ging die goed. Zal hoogstwaarschijnlijk gelegen hebben aan de 0.018 voorveertjes die ik toen gebruikte icm andere afstellingen.
IS ergens anders voor... stukje van 50x50 cm ofzo.....
Probleem is meer dat ik na 3 minuutjes de grip op de voorbanden verlies waardoor ik trager door de bocht moet. Trager door de bocht betekend minder druk op de achtervleugel waardoor ik moet optrekken met een minder duwende achtervleugel en dan is het dus gedaan met snelle rondjes.
Als ik het stuur in de wagen kan houden ben ik er zeker van dat de wagen makkelijk rijdbaar blijft. Gurney zit reeds op de Sauber (was van plan ook een voorvleugeltje te zorgen maar de voorste steunen van de Corally zitten op die positie
Maar de grip opt circuit moet idd nog komen!
@Alexander: Ik had er met de Sauber niet zo'n last van eigenlijk en had de hele run goede grip, ook achter. Alleen iets meer stuur met deze body. Alles zonder gurney. Voor mij is de Sauber eigenlijk hetzelfde als rijden met Lilac voor als je iets te weinig stuur hebt. Maar ik merkte eigenlijk niks van grip verlies achter met die kap.