Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Dat zei ik net. Doei! je merkt het inderdaad in het rijgedrag.. auto's die zwaarder zijn tijden altijd slechter.. trouwens, voor de prijs van 2 alu draagarmen haal ik 8 gloednieuwe plastic exemplaren...

Iedereen die de truggycup rijdt, die Onroad wedstrijden rijdt, hebben allemaal alu draagarmen, dat rijdt namelijk ff een stukkie beter.(not)

Na het 5de tankje al zover zijn dat ie gaat schakelen is echt niet goed hoor Anko ;) Dan ben je hem echt niet met de WOT-methode aan het inlopen , wel WOT aan het rijden maar niet met een baggervette afstelling...

Als ie bij het 5de tankje al aan het schakelen gaat staat ie al te krap en ben je al veeeeeelste snel aan het gassen met zo'n blokje... Als je het netjes doet komen ze na een liter of 4 los weet ik uit ervaring met 2 stuks.

Deze mogen waarschijnlijk al blij zijn als ze de 4 liter halen .......

Okee, we zullen wel zien hoe lang mijn blokkie het uithoud. Ik zie het ook een beetje als experimenteerblok, om van te leren. Als ie op is, koop ik wel een nieuwe.

tja meningen verschillen.
maar mijn gpm savage bevalt mij goed en die valt echt niet zo snel om als een standaard chassis.
wellicht door het hogere gewicht maar dat zie ik niet als nadeel.
de top snelheid is er in ieder geval niet minder om.

tja meningen verschillen.
maar mijn gpm savage bevalt mij goed en die valt echt niet zo snel om als een standaard chassis.
wellicht door het hogere gewicht maar dat zie ik niet als nadeel.
de top snelheid is er in ieder geval niet minder om.

Hij bevalt zelfs zo goed dat hij op Marktplaats te vinden is :):):):)

alsof ik de enigste ben !!!

ik zie wel meer spullen op mp staan die hier ook staan.

en over reacties van bepaalde personen die het allemaal beter weten zal ik maar niet beginnen.
en dan vooral als ze d'r zin niet krijgen.

wat is er marc,
lange tenen
kort lontje
gevoelige snaar????

Maare die GPM savage van je staat toch te koop of niet soms??
of is dat je andere?

Ben je daar zeker van? Normaal is dat gewoon 1 doorlopende as door de versnellingsbak als ik me niet vergis?
Rijdt de auto wel gewoon normaal?

Hij rijdt ook niet normaal.. ik heb namelijk opeens alleen achterwielaandrijving :?

en als de motor hoge toertjes maakt blijft hij vaak daarin hangen als ik rem..
(Cbrt gaat gewoon netjes dicht)

Iets goed mis met de versnellingsbak dus, (Denk ik)

Die doorlopende as ligt in 2'en of het boutje wat de aandrijfas naar voren toe vastzet is foetsie/los ......

Ik gok zelf op de laatste.. Ff goed de as en vooral de boutjes waarmee die vastzit controleren ;)

als je bak kapot zou zijn had je helemaal geen aandrijving meer.
ik zou ook zeggen je boutje waar je cup mee vast zit of je diff.

ja ik denk dat marc het leuk vind om aandacht tekrijge aangezien ik is een keer gemailt heb maar geen reactie wel vreemd warom zet je het dan tekoop

Hij rijdt ook niet normaal.. ik heb namelijk opeens alleen achterwielaandrijving :?

en als de motor hoge toertjes maakt blijft hij vaak daarin hangen als ik rem..
(Cbrt gaat gewoon netjes dicht)

Iets goed mis met de versnellingsbak dus, (Denk ik)

Het kan heel goed zijn dat je hex moertjes in je velg doorgedraaid zijn, dan blijft alles wel draaien alleen word er geen tractie overgebracht naar de wielen.
Ik spreek helaas uit ervaring :(

Die doorlopende as ligt in 2'en of het boutje wat de aandrijfas naar voren toe vastzet is foetsie/los ......

Ik gok zelf op de laatste.. Ff goed de as en vooral de boutjes waarmee die vastzit controleren ;)

Het kleine imbus boutje is al eens foetsie geweest, (Aan de achterkant) dus had alleen voorwielaandrijving :rolleyes: netjes een nieuwe in gezet, en hij deed het weer.. nu ook gewoon, die cups van de aandrijfassen zitten ook vast..

ik ga er gewoon eens een nieuwe versnellingsbak voor aanschaffen, kijken wat het doet.

Bedankt voor de reacties ;)

ps. heb jij nog een versnellingsbak voor me liggen marc? :rolling:

Het kan heel goed zijn dat je hex moertjes in je velg doorgedraaid zijn, dan blijft alles wel draaien alleen word er geen tractie overgebracht naar de wielen.

Gelukkig is dat bij mij niet het geval.

Laatst bewerkt:
Het kleine imbus boutje is al eens foetsie geweest, (Aan de achterkant) dus had alleen voorwielaandrijving :rolleyes: netjes een nieuwe in gezet, en hij deed het weer.. nu ook gewoon, die cups van de aandrijfassen zitten ook vast..

ik ga er gewoon eens een nieuwe versnellingsbak voor aanschaffen, kijken wat het doet.

Bedankt voor de reacties ;)

ps. heb jij nog een versnellingsbak voor me liggen marc? :rolling:

Gelukkig is dat bij mij niet het geval.

Hehe zou niet best zijn als je velgen weer dol zijn ;)

Kun je niet eerst je versnellingsbak eruit tillen en door een beetje te draaien en uit elkaar te halen erachter komen wat eraan mankeert?
Nieuwe versnellingsbak is grote investering, tandwieltjes heb ik nog wel voor je liggen ;)

Ik heb er al goed aan gedraait, open gemaakt, en niks te zien.. misschien moet jij er eens naar kijken ;)

als er niets te zien is zal het niet aan je bak liggen he?
check alles tanwielen in je versnellingsbak en dan je diifs

als je rijd en gas geeft draaien de center assen dan? zoja is er niets mis met je versnellingen.
bekijk ook eens de boutjes aan je diff (die imbuss sleuteltjes)

Als de centerassen netjes allebei draaien (en goed vast zitten) moet je de imbus aan de voorkant bij het diff ff checken... Kan ook nog wezen dat die eruit is gelopen of gebroken...

Gewoon stap voor stap alles nalopen vanaf de versnellingsbak ;)

als je wielhexen versleten zijn loopt je wiel er af.

zet de auto eens op z'n achterwielen.
hou een voorwiel vast en probeer het andere voorwiel te draaien (MET BELEID NATUURLIJK)

en laat maar eens horen wat er dan gebeurt

Back