Algemeen traxxas bandit XL-5 en VXL Topic

Denk als ze mij zien rijden dat ze automatisch al heel snel hun duurbetaalde autootje op een veilige plek parkeren ;)

hallo ik heb een vraag over de bandit vxl kan ik met de standaard accu wheelies maken ? en welke onderdelen zijn handig om te vervangen of om er op te zetten ?
en wwar kan ik hem het goedkoopst kopen ? (ps woon in vinkeveen)
en weet iemand hoeveel ruimte er zit tussen de bodemplaat en de grond ?

gr

en ik heb nog een vraag
hoe snel gaat de bandit vxl met de standaard accu ?
en hoe snel gaat de rustler vxl met de standaard accu ?
en hoe snel gaat de slash vxl met de standaard accu ?

alvast bedankt

Kijk eens op de traxxas site, alle antwoorden staan daar.... je vervuilt zo een hoop topics met onnodige vragen

Ik probeer niet lullig te doen hoor, je hoeft niet op je teentjes getrapt te zijn
Maar je vraagt in allerlei traxxas topics wat de bodemspeling is, dan geef ik je een link met de specs. en dan kom je een paar minuten later om snelheden vragen..

Het antwoord daarop staat notabene op dezelfde pagina als het antwoord op je vorige vraag.
En traxxas doet er alles aan om overal maar neer te zetten hoe snel het wel niet kan, en deze kloppen wel aardig.

Als de website van de fabrikant bekijken al te lastig is ga je het nog moeilijk krijgen :p
Gewoon zelf wat meer willen lezen en niet zo iedere vraag neer klakken houd dit forum ook een beetje overzichtelijk.. voor zover mogelijk, en mensen waarderen het meestal niet zo
grts

Heb dezelfde vragen ook in mijn pb gekregen en ik heb geen eens vxl'en :confused:

weet iemand welke assen ik het beste kan gebruiken voor een 1/8 combo in een bandit?
heb de MIp assen al geprobeerd en die braken en de de slash 4x4 heavy duty braken ook. is er iets wat het wel aankan?

Offroad banden Bandit VXL

Allen,

Sinds kort ben ik in bezit van een Bandit VXL. Maar die is geleverd met Anaconda (straat)banden, achter. En voor zitten er een soort profielloze banden op.

Nu, als ik ga racen doe ik dat m.n. op de baan van MAC Vlijmen in Nieuwkuijk, een combo van kunstgras en klei (zand). Welke banden zijn geschikt voor een dergelijke ondergrond?

Ik zat zelf te denken aan Dirt Hawgs, maar zijn er nog alternatieven?
Kan ik volstaan met alleen de achterwielen, of beter om voorwielen ook mee te pakken?

Arjen

Nou, we zijn net wezen rijden met de 3 bandits in zand, geen los zand, maar meer dat motor crosbaan zand en ik moet zeggen, ze gingen zonder problemen er over heen met de standaard bandjes, kunstgras weet ik zo niet, maar rijd wellicht iets lichter, dus zou gewoon eerst proberen met de standaard bandjes, je merkt dan gauw genoeg of het je wel of niet aanstaat.

't Kan ook mijn onervarendheid zijn :-). Zodra ik een bocht uit kom en vol gas geef sta ik achterstevoren. Mijn zoontje heeft een eRevo (ook VXL) en die heeft daar veel minder last van.

't Kan ook mijn onervarendheid zijn :-). Zodra ik een bocht uit kom en vol gas geef sta ik achterstevoren. Mijn zoontje heeft een eRevo (ook VXL) en die heeft daar veel minder last van.

Nou, ben ook onervaren hoor :D, (en de bandit is eigenlijk niet meer van mij :() maar je kunt alleen de eRevo nu niet echt vergelijken met een bandit volgens mij. En ook ik stond wel af en toe achterste voren hoor. Maar ook dat komt doordat ik nog niet ervaren genoeg ben, lig soms helemaal in een deuk als ik er mee rij. :D

Allen,

Sinds kort ben ik in bezit van een Bandit VXL. Maar die is geleverd met Anaconda (straat)banden, achter. En voor zitten er een soort profielloze banden op.

Nu, als ik ga racen doe ik dat m.n. op de baan van MAC Vlijmen in Nieuwkuijk, een combo van kunstgras en klei (zand). Welke banden zijn geschikt voor een dergelijke ondergrond?

Ik zat zelf te denken aan Dirt Hawgs, maar zijn er nog alternatieven?
Kan ik volstaan met alleen de achterwielen, of beter om voorwielen ook mee te pakken?

Arjen

je heb profiel nodig om te sturen, daarom staat er geen profiel dwars want je heb toch geen voorwiel-aandrijving.

het is je eigen voorkeur om de voorwielen aan te passen, want het hoeft dus niet.

Tja, dat is kort maar krachtig antwoord, gewoon naar darkfire luisteren, die heeft er meer verstand van :D

ik heb zelf de rustler en omdat daar de banden even groot zijn is het mooier als de banden hetzelfde zijn.
alleen heb ik het geld er niet voor over (36 euro per twee).
succes met je beslissing!

Hallo beste mensen van het modelbouwforum,

Ik zit nu te kijken voor traxxas onderdelen. Omdat ik ben gaan rijden samen met vriendin die zojuist vanmiddag. Een front shock tower kapot heeft gereden... Ik wil nu dus onderdelen gaan bestellen. Ik kwam uit op websites zoals rc liquids etc. Het heeft opzich geen haast dus als ik een paar weken moet wachten is geen punt want ik wil de onderdelen namelijk zo goedkoop mogelijk. Heeft iemand toevallig een adres of vertrouwde internet webshop waar het goedkoop allemaal word aangeboden?

Back