Associated SC10 RS 2wd Topic

• Topicstarter Topicstarter JelcoGhysels
  • Startdatum Startdatum
Omdat het niet nodig is?

Je maakt oneigenlijk gebruik van de auto, kunnen de tandwielen niets aan doen.

UTFSC (use the fucking slipper clutch :mrgreen:)

onderdeel nummer opzoeken in het boekje. intypen bij zoeken op de liquid rc site, bestellen en wachten

Ik heb alles opengedaan behalve de diff :D dat is voor een andere keer, maar ik ben wel blij dat ik dat niet heb gedaan wand ik heb geen andere diff oil ! Welke moet ik daarvoor kopen ?

MVG

Ik had de wagen al eens ontmanteld tot op de gearbox ( de gearbox zelf niet ) Ik dacht dat ik het nooit meer ineen ging krijgen maar kon mij gisteren niet meer houden en heb het toch gedaan. Maar waarom geen stalen tandwiel ?

MVG

:rolleyes: Voorspeld excuus: De gearbox verward met het diff??

Kom op zeg...Je houdt zo'n 6 pagina's lang medeforumgebruikers bezig met dit soort onzin..

Laatst bewerkt:
wordt nog gezellig als zijn regelaar raar gaat doen, de dempers lek zijn, lager van zijn motor stuk is, stuursysteem blijft hangen enz enz

Tja...... het moet niet gekker worden, het lijkt wel een Soap.
Zal ie wel verschieten dat er aan deze auto ook een spur/slipper etc. etc. zit!!
Die zal dan binnenkort ook wel te koop staan, na een pagina of 7-8 gezever op het Stampede topic!:p:p:p

Ik heb mijn tandwiel vervangen door een plastieken, hij rijd nu terug perfect,

als ik dit alles nu nog eens meemaak, dan koop ik de diff van een blitz en ijzeren tandwielen voor in mijn gear box zoals hier Show Image

Zouden die passen in mijn sc10 het komt van de nieuwste HPI BLITZ

Ik zou d'r maar niet op rekenen

Misschien een andere oplossing dan, wand de tanden van mijn diff zijn ook al behoorlijk versleten aangezien het plastic is, daarom dat ik vanaf nu enkel metaal meer wil ! Zoals in een hpi blitz, een kennis van mij heeft er zo een en die BLEULT er 5 keer zo hard mee als ik en er komt niets aan !

MVG

De tanden van je DIFF zijn van ijzer, de tanden van je IDLERGEAR zijn van plastic, ik zou zeggen lees dit topic nog es goed door

De SC10 is dan ook misschien niet de beste auto om dom mee te raggen.

Ik heb je huiswerk voor je gedaan:

MIP Ball Differential Kit (Associated SC10) [MIP09130] | RC Cars & Trucks - A Main Hobbies

MIP Aluminum Top Shaft (B4/T4/SC10) [MIP09108] | RC Cars & Trucks - A Main Hobbies

Robinson Racing Hardened Steel Idler Gear [RRP2355] | RC Cars & Trucks - A Main Hobbies

Ik ken de SC10 niet echt uit m'n hoofd maar hiermee ga je een eind komen denk ik.

Zou die ball diff in mijn gearbox geraken ? nu zit er een gear diff in

MVG

Back