Sleurhutje
Forum veteraan
En de volgende antwoorden...Ik neem aan dat ik nu niet meer elke keer het filter moet verwijderen omdat ik alsnog mijn hpi filter van olie moet voorzien? als dat wél moet, dan ben ik niet blij. Ik neem aan dat het de bedoeling is dat het two stage hpi filter nog gewoon moest blijven zitten?
Ik zag ergens nog in een post dat de koppeling gereinigd moet worden als je in zand gereden hebt. Deze is toch helemaal afgeschermd met een kuststof huis er omheen?
Ik ben verder erg tevreden over het spuitwerk (twee kleuren) en hoe de wagen er in totaal uitziet. Ik wilde wat fototjes plaatsen maar ik had nog geen rechten. Ik zal dit even bij de webmaster posten.

Ja, het Outerwear Pre-Filter doe je om het standaard luchtfilter. Let erop dat de achterkant goed aansluit en dat de schuimfilters niet opgekreukeld raken bij het plaatsen van de Outerwear. Je kut dit goed controleren door met een felle zaklamp op het filter te schijnen waardoor je de foams kunt zien zitten.
De koppeling is open, de pinion en spur gear zijn afgedekt met een plastic kapje. Je kunt vuil (van de koppelingsschoenen) en zand eruit blazen met een compressor. Snuif hte stof van de koppelingsschoenen niet op, is niet echt gezond omdat het heel fijn stof is. 8O
Om foto's te plaatsen via het MBF moet je vriend zijn/worden. Doe je dat niet, dan zul je de plaatjes even op een externe site moeten zetten. Gratis diensten zijn bijvoorbeeld ImageShack of PhotoBucket. Zelf gebruik is soms TinyPic. Plaatjes van jaren geleden staan daar nog steeds gehost. De code voor het forum kun je zo knippen en plakken na het uploaden van een plaatje.