Beginners opgelet: Roto- en trekstartklasse op de Mach.

hahah ja idd moet geen probleem zijn maar vroeg het me gewoon af...

oeps :? archh wist niet dat er vandaag al gereden werd :oops: ...
Morgen ben ik er zeker!!! :wink:

R3an!m@ted zei:
Vandaag kon je al kwalificaties rijden tussen 2 en 3 geloof ik.

Morgen begint het om 9.00.
Je moet er dan zijn om je in te schrijven enzo en je kan dan nog even een tankmaatje zoeken.
Om 10.00 beginnen de eerste kwalificaties, denk dat de trekstarters als eerste moeten, want gaat altijd van de minst snelle naar de snelle.

Nee, de trekstarters zitten in heat 4 volgens mij dus die moeten morgenochtend om 10.30 hun eerste heat rijden.

De schaamte gaat diep maar ik heb nog steeds geen rijdende auto.. :evil: :oops:

Maar dat zou betekenen dat er 2 mensen zijn... sorry hoor maar dat vind ik echt wel een beetje te weinig... dan heb ik wel betere dingen te doen morgen... is het echt niet te maken Patrick?

Nee helaas niet, op dit moment houd het in dat ik alleen kan remmen en geen gas geven. Op zijn best blijft het gas dan openstaan.

Het probleem aan de carb is denk ik wel gefixed.

Het is afgelopen zaterdag gebeurd toen ik wilde gaan oefenen op MACH. Het gas bleef openstaan op het rechte eind.

Gelukkig bleef de auto in het gras vaststaan, ander was ie finaal afgeschreven.

Nou dan spijt het mij zeer maar als er 2 mensen zijn dan ga ik liever mijn dag anders besteden, want om nou alleen tegen Gideon te rijden is ook niet leuk, ik denk dat we dan toch beter de volgende datum als 1ste keer kunnen nemen...

tja...Ik vind het niet erg ook al zijn we met 2 ik wil toch graag rijden...
vindt het wel een beetje jammer.

Ik kom morgen gewoon toch en zie het wel, ga ik mijn eentje rijden, kan ik nooit verliezen :lol:

Gideon

Ik was vandaag dus inderdaad de enige aanwezig, de heats zijn uiteraard door de wedstrijdleiding geschrapt. Misschien dat ze het nog 1 keertje willen proberen tijdens de volgende clubwedstrijden.

Heb wel nog ff lekker de ochtend in het zonnetje kunnen kijken naar al het geweld op de baan erug gaaf moet ik zeggen 8)

Gideon

Ja sorry Gideon maar ik vond een race met zijn 2tjes het niet waard om daarvoor 120km te rijden, ben ook maar arme student...
Ik heb vandaag wel een zeer gezellige dag gehad op een verjaardag :proost: :wink:

Hopelijk een volgende keer meer mensen...

Tja, jammer.....
Laten we hopen (voor de parkeerplaatsrijders die dit zo'n goed initiatief vinden!) dat er de volgende clubrace nog een kans komt.....

Er was al gezegd door een aantal KWC rijders dat ze wel mee wilden doen, maar die rijden dus al circuit, en eigenlijk is dit bedoelt voor mensen met minimaal circuit ervaring......

er zijn dus in ieder geval 37 man die voor hebben gestemd, die je in de kou hebben laten staan..... ohh nee, je hebt lekker in het zonnetje gezeten..... :wink:

Nou, ik vindt niet echt dat de excuses naar mij uit moeten, maar naar de mensen die dit geregeld hebben in de veronderstelling dat er 'grote' vraag naar is.

Ik hoop echt dat dit toch een beter vervolg krijgt, anders moet ik maar lid worden van de club :wink:

Volgende keer doen wij ook mee.

Een extra rukker is altijd meegegenomen.

Even een upje voor dit topic, met de vraag:

Is er al bekend of deze klasse een 2de kans gaat krijgen??? :?:

Hoop het wel :D .

gr Gideon

Beste rijders,

Ik denk dat als we laten zien dat er genoeg jongens zijn die met een trek/rotorstart auto op een circuit willen rijden hiermee een hel leuke klasse tot ontwikkeling kan worden gebracht.

dus neem deze kans en ga 11 juni lekker op de mach rijden.

groetjes,

Gladoor.

Ik heb me maar weer ingeschreven, zag in de lijst van inschrijvingen dat ik de eerste ben voor deze klasse. Ik weet dat oranje moet voetballen 8) , maar je kan het misschien opnemen, radio uitlaten, met niemand praten en dan thuis gekomen na een leuke dag alsnog de wedstrijd kijken :D .

Groeten Gideon

Dan ga ik me ook maar even inschrijven.. moet alleen nog fftjes legale kristale kope 8-) ;p

Back