BosModelAir filmpjes :-) update 07-08-09

Berto zei:
Duidelijk een instel fout :wink:

Dat kan ook, feit is in ieder geval dat een verkeerde beweging van de (rol-)roeren de crash veroorzaakt hebben :lol:

Grt.

De Agwagon was indrukwekkend inderdaad, maar de Decathlon ook.. pruttelde lekker :)

Mooi veld he? ;)

Hee Hezik,

zeker wel een lekker veldje daar zul je ons geregeld tegen gaan komen.
Die Agwagon is een geweldige kist ik heb hem al eens gezien en het blijft een beauty.
Erik heeft nog wel meer mooie kisten waaronder ook een P-38 Lightning (kwijl, kwijl).

En die Super Decathlon van mij wil best, je zal hem in de toekomst vaker zien en dan ook wat "agressiever" hoop ik, momenteel eerst maar eens wennen aan het veld en de achtergrond.

Wat ik wel "lekker" vindt zijn die gemaaide "landingsbanen" geeft weer een extra uitdaging om mooie landingen op de baan te maken :-)

Ook leuk om jou eens te zien vliegen we wachten met smart op de Cessna en zullen dan ons best doen om aanwezig te zijn ;-)

Hee Hans,

Ja, het kan jammer genoeg niet altijd feest zijn.
Maidens zijn altijd wat "specialer"om te filmen dan de "gewone" vluchten maar de volgende keer zullen we hem alsnog even op de film zetten :)

ps. de filmpjes die wij maken op Utrecht komen ook op de site van MVC Midden Nederland te staan, die van de afgelopen keer staan er nu ook op (ook die van jouw dus ;-)).

Tja, en de "windcut" staat wel ingeschakeld.

Geeft wel aan dat wij geen "windstilweer" vliegers zijn ;-)

Back