Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gerard,
Zo veel mis je nou ook weer niet aan deze delen.
24 is het standaardje, niet echt noodzakelijk en 25 zijn een paar plankjes voor de opbouw, die heb je in een kwartier in elkaar. Deel 25 is wel nodig voor 26 e.v.
Aan de andere kant ben jij al wel ver met de romp.
Gerard,
24 is het standaardje, niet echt noodzakelijk en 25 zijn een paar plankjes voor de opbouw, die heb je in een kwartier in elkaar. Deel 25 is wel nodig voor 26 e.v.
Net wat je zegt: als je deel 25 niet hebt kun je niet verder met 26 enz. en moet je dus wachten tot minstens eind maart voordat je weer verder kunt, heel vervelend.
@Gerard, deel 25 is wellicht nog in de boekhandel te verkrijgen?
Groet
Ton
Gerard,
Net wat je zegt: als je deel 25 niet hebt kun je niet verder met 26 enz. en moet je dus wachten tot minstens eind maart voordat je weer verder kunt, heel vervelend.
@Gerard, deel 25 is wellicht nog in de boekhandel te verkrijgen?
Groet
Ton
ben al op zoek gegaan naar deel 25 maar kan het niet meer vinden hier verkoopt bijna niemand de bismarck delen ik heb wel straks voor de liefhebber zeer vele delen over vanaf deel 35tot 40 ??
maar kan ik zelf een rc uitrusting samenstellen ik heb er totaal geen evaring mee en heeft iemand tips want ik vind 175 een beetje duur
Hi paulgerard,
ik zie dat je de citadel verhoogt hebt, tot boven dekniveau.
heb jij hierbij het dek smaller gemaakt, of ervoor gekozen om de citadel dubbel te beplanken.
zo te zien heb jij hier in ieder geval de bredere planken gebruikt
heb jij een opname, wat dichter op de citadel beplanking
PS, zelf heb ik gekozen voor de verhoogde citadel beplanking(boven dekniveua, moet het alleen nog uitvoeren,
twijfel echter nog, of ik het orginele dek van Hachette ga gebruiken, of zelf een passende inlay maak, uit 1 plank.
daarna zelf beplanken is een optie, echter ik wil eerst nog wachten hoe de beplanking van Hachette eruit ziet, de diverse foto's op het web laten dit niet echt closeup zien.
greetz Paul
ben al op zoek gegaan naar deel 25 maar kan het niet meer vinden hier verkoopt bijna niemand de bismarck delen ik heb wel straks voor de liefhebber zeer vele delen over vanaf deel 35tot 40 ??
@gerard,
ik zal bij mij in de buurt eens kijken of iemand wellicht nog een deel 25 heeft.
Kunnen de andere forumleden hier ook eens naar kijken, kunnen we Gerard misschien verder helpen.
@Gerard, sorry geen deel 25 meer te krijgen bij Bruna en Primera. Alleen nog 1 deel 26 maar die krijg je waarschijnlijk zelf ook volgende week.
Groetjes
Ton
Hoi Gerard,
ik kan deel 25 wel voor jou nabestellen, al je daar behoefte aan hebt.
geef me maar een PM.
greetz Paul