Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oke maar ik vind de roeren lelijk ik zou liever het orgineel hebben
Stefan,
Je kan altijd de roeren van de statische variant ombouwen tot functionele roeren.
Lagopus
ik kan er wel mee leven dat de roeren niet kloppenStefan,
De originele roeren, die pas bij deel 131 zitten zijn iets aan de kleine kant om mee te varen. Je boot zal moeilijk manouvreren. Je moet dan ook iets met de motoren doen, zodat die meehelpen d.m.v. variabel toerental je boot om de bocht te helpen.
ik ga het doen met spuitbussen en dan met laklagen erover is dat geen ideeCor,
Wat voor verf ga je gebruiken?
Ik neem aan dat de bijgeleverde flesjes voor op papier bedoeld zijn.
Voor mijn modellen ga ik Vallejo Model air gebruiken. Heb wat kleuren besteld om te proberen. Het zijn speciale airbrush verven en leverbaar in veel luchtvaart- en marinekleuren. Dax Magic Webshop
maar kan je dus wel spuitbussen kopen maar mag ik vragen welke@leo,
Ik heb nog geen idee alleen dat het geen verf is op waterbasis is daar heb ik het een en ander op de Engelse side over gelezen en het blijkt dat niet alle verven op waterbasis geschikt zijn. Wat betreft de bijbehorende verven die zijn inderdaad voor papier dus ik kan nog even oefenen.
@ Stefan,
ik denk dat zijdeglans voldoende is.
Morgend allemaal heb eens een klein vraagje ik lees veel en verneem veel van de duitse sites maar alleen weet ik niet wat stuurboord is en bakboord graag had ik geweten met wat ze daar bedoelen dank bij voorbaad
Morgend allemaal heb eens een klein vraagje ik lees veel en verneem veel van de duitse sites maar alleen weet ik niet wat stuurboord is en bakboord graag had ik geweten met wat ze daar bedoelen dank bij voorbaad