Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Matador.
Geen paniek, de ral nr 7001 en 7024 zijn niet overal te krijgen.
Ik zelf spuit met LiveColor, dat is water gedragen verf, en heel goed,
je hoeft het maar een heel klein beetje te verdunnen, en dekt perfect.
Ik bestel dat bij Mol plastic modelbouw , daar hebben ze setjes met al de kleuren die je voor de Bismarck nodig hebt, zelf heb ik ook zo´n setje gekocht, er zitten 6 kleuren in.
Tja, dat zag ik dus later ook. Heb de bestelling gelukkig kunnen annuleren en heb inderdaad Tamiya busjes gekocht bij de modelbouwzaak in Rotterdam. Acryl, dus ik dacht dat dat geen lucht gaf!!! Heel de morgen al de ramen open gehad en een echtgenoot die vriendelijk doch dringend heeft verzocht het voortaan buiten te doen.:grin:Matador,
Bocdan spuit deze verf middels airbrush.
Als je spuitbusjes wilt hebben dan kun je het beste Tamiya Color TS-32 (RAL 7001) en Tamiya Color TS-48 (RAL 7024) gebruiken.
Ik koop deze bij RC World in Brielle, daar kun je ze ook bestellen. Succes!
Groet
Ton
Matador,
Bocdan spuit deze verf middels airbrush.
Als je spuitbusjes wilt hebben dan kun je het beste Tamiya Color TS-32 (RAL 7001) en Tamiya Color TS-48 (RAL 7024) gebruiken.
Ik koop deze bij RC World in Brielle, daar kun je ze ook bestellen. Succes!
Groet
Ton
Ben erg slecht in verven met kwast@ Matador,
Hahahahaha, die problemen met de stankoverlast, ben ik dus voor geweest en doe alles met kwast.
Ik gebruik trouwens ook acryl verf van Tamily en die koop ik bij Meyer en Blessing in onze wereldstad.
Groetjes Carl
ziet er goed uit!
maar bij die lattste foto, zitten de vleugels niet verkeerd om? De vleugel aan de rechterkant hoort links te zitten en vice versa.