Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb beide arado's afgewerkt en moet deze enkel nog met een laagje matvernis spuiten; ik vind dat de kleine smalle stripjes op de cockpit niet voldoende kunnen vastgeplakt worden (er zitten kleine knikjes in) en daarom heb ik schrik dat deze in de toekomst zullen loslaten!! kan ik eventueel alles in vernis spuiten zodat de plakband door de vernis gefixeerd wordt!!?? iemand hier ervaring mee?
beste bismarckbouwers, in bouwinstructie 140/78 staat vermeld bij de hoek waarin de kraanarmen staan: 'de katrollen moeten zich op 38,5 mm van de basislijn bevinden van de sokkels'. volgens mij is er een foutje ingeslopen want 38,5 mm is véél te laag. kan er iemand mij vertellen hoeveel het juist moet zijn? bedankt alvast
Goedemorgen,
Mijn naam is Willem de Jong (60) en ik bouw ook de Bismarck, ben bij deel 130 dus de lastigste delen komen er nu aan. Ik wil graag beginnen de onderdelen die klaar zijn te spuiten met de airbrush, maar ik wil het liefst watergedragen verf gebruiken. Heeft u een advies voor het merk en hoe zit het dan met de kleuren?
Heel hartelijk dank voor een reactie.
Overigens ziet uw model er schitterend uit!
met vriendelijke groet,
Willem
nog een vraagje ivm de schildering van de schouw: binnenzijde antraciet is reeds gebeurt en de rest in grijs ral 7001 is ook duidelijk; maar tot hoever moet het bovenste gedeelte van de schoorsteen zilverkleurig geverfd worden?? is het alleen de schuine opstaande rand of meer? weeral bij voorbaat dank!