Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
arkonide, Wat voor zender heb jij eigenlijk?
ja.heeft er niemand een futaba T8J ?
Is een leuke zender. Sticks voelen erg goed, en het bereik is ook prima. Aanrader is om de firmware aan te (laten) passen naar ER9x, dat opent veel extra mogelijkheden, o.a. qua mixen, functies toewijzen aan bepaalde schakelaars of zelfs combinaties van schakelaars, en verdubbelt het modelgeheugen.
heeft er niemand een futaba T8J ?
dan ben jij mijn nieuwe beste vriend
... De Vaartregelaar met BEC voeding kan niet in een ander kanaal dan die van de ontvanger voeding....
Weet je zeker dat de kabel van de regelaar met BEC niet op een willekeurig kanaal kan? Bij de 3 en 6 kanaals FlySky ontvanger is dat geen probleem, kun je gewoon de stroomvoorziening via een regelaar met BEC laten lopen. Bat-aansluiting is alleen voor als je een losse accu wil aansluiten.
Ook apart dat de ontvanger een stevige spanningsvoorziening nodig heeft. Ik gebruik voor testen vaak een batterijhouder met 4 oude NiMh cellen, en zelfs al zijn die meestal niet erg vol, alles werkt dan toch gewoon.
Waar zit bij jouw zender de antenne? Achterop vanuit de inklik module, of bovenop?
Waar ik hem dan vanmiddag op heb aangesloten weet ik niet meer maar hij deed het niet.
Vreemd. Dat zou betekenen dat meneer SkyFly bepaalt hoe en op welk kanaal jij je regelaar(s) moet zetten? Alweer een reden voor mij om dit merk te mijden.
Zoals hierboven al gezegd:
De plus en de min zijn meestal bij alle kanalen doorverbonden.
Alleen de pulsdraad gaat op een unieke wijze richting print.
Maak de ontvanger anders even open, dan kun je het zien.