Belofte maakt schuld, bij deze ingelost...als ik weer in mijn werkplaats ben zal ik er eens een foto van maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Belofte maakt schuld, bij deze ingelost...als ik weer in mijn werkplaats ben zal ik er eens een foto van maken.
Een Dykes ring is gewoon een type zuigerveer, dus niks niet corrected, you were right in the first place...Ak OK, ik noem(de) dit altijd een "L-veer", vandaar dat ik het gewoon over een zuigerveer had.
Maar technisch correct is dit een "Dykes ring", dus I stand corrected.
Oh.... daar kun je HELE leuke dingen mee doen....Gelukkig heb ik een jaar of 9 geleden een ASP FT160 boxer gekocht. Bedoeld voor op een Big Lift die ik ooit nog hoop te gaan bouwen...
De Wankel heeft een eigen draadje, zoek maar eens op "wankelt 4.98".
Idd leuk al dat appartement spul.
Ja zeker! Als kind was ik helemaal bezeten van de paragliders die o.a. met de Big Lift gedropt werden.Oh.... daar kun je HELE leuke dingen mee doen....
Ik denk niet dat Brutus dat bedoelt.....Ja zeker! Als kind was ik helemaal bezeten van de paragliders die o.a. met de Big Lift gedropt werden.![]()
Klotz 20 procent en 5 Nitro methaan.Heerlijk het geluid en de geur van een gloeiplug motor, stond je schuur niet blauw van de rook?
Welke brandstof mix gebruik je?