Brushless 1/8 HPI Savage

@Nard,

Ik ben eigenlijk op zoek naar een nederlands adres. Ik ben het zat om drie weken te wachten tot mijn order uit amerika binnen is. Hoewel mijn shock socks binnen een week binnen waren. Misschien omdat ze in een envelop zaten.

Heb jij direct bij RPM besteld? Wat is jouw ervaring qua levertijd?

@ DeeJay, mijn RPM heb ik toen bij RCPlanet gekocht, was mijn eerste order uit de US. Maar de armen zou ik gewoon op eBay of bij LiquidRC (mits hun ze hebben) kopen. Kopen waarschijnlijk ook in een enveloppe, dus snel en niet al te duur qua verzenden.

Zeg ajb niet dat je de paarse hebt gekocht ?!

Anyway, op eBay zijn ze royaal verkrijgbaar. Zoek gewoon even op het PN dan krijg je vanzelf voldoende links.

Ik heb geen RPM armen op mijn Savy. Heb wel RPM armen voor de Rustler gekocht, die zijn uiteraard wel zwart.

Hey mensen,

Ik heb een E-Savage en ga die brushless maken..

Maar moet ik die ook andere banden geven ?

Of kunnen de originele banden tegen een MMM ? 100km/u dus...

Ik dacht om ze te vervangen naar deze band : MCM Racing
En die band op deze velg te zetten :MCM Racing

Maar nu twijfel ik is het die velg hierboven dat past op die band of is deze velg :MCM Racing (die is breder)

Groetjes

Ze hebben me gezegd dat als ik een Mamba Monster setje koop met 2x 2S lipo dat ik dan wel 100km/u haal

@ DeeJay, Oké maar zou die band passen op die velg ?

Groetjes dank u voor de info !

Laatst bewerkt:
Ze hebben me gezegd dat als ik een Mamba Monster setje koop met 2x 2S lipo dat ik dan wel 100km/u haal

@ DeeJay, Oké maar zou die band passen op die velg ?

Groetjes dank u voor de info !

ik denk dat je dat wel haalt hoor met de juiste vertanding en als je ze in serie zet

Back