Brushless 1/8 HPI Savage

Een tempgunnetje is ook niet heilig .... meeste gevalletjes hebben een afwijking van veel % een goede tempgun kost al gauw een eurotje of 100!

Zit wel veel verschil tussen tempguns. Maar de cheap DuraTrax FlashPoint Infrared Temperature Gauge presteert goed (volgens een review waar hij wordt vergeleken met professionele apparatuur. Zal de review proberen te vinden). Bovendien kun je deze ook nog zelf instellen.

EDIT : Kan de review niet vinden. Maar zoals Byte ook zegt, alles is beter dan de 'vinger methode'.

Laatst bewerkt:
tadaaaaAaAAAaaa :mrgreen:

[URL="
- Bosflux.mpg[/URL]

verwacht je wel niet aan halsbrekende stunts, hope you like it en play it loud! in HD of course :cool:

schade: alu hub carrier gebroken.

fun: massas!!!! :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
merci! hoe doeje dat?

snel nog een ritje gaan doen in de heide! Het chassis is echt een zaligheid, veel stabieler in jumps en bochten, de wegligging in het algemeen dus ;)

SUPER!

De code is : [ youtube] YkHTu52qztU (laatste deel van de link van het filmpje) [ /youtube] maar dan dus zonder de spaties.

Hallo,

Hoe/waar hebben ullie de ontvanger in de Savage zitten. Ik zit op de wintersport en vandaag alleenmaar mist:(. Nu wil ik met mijn Flux in de sneeuw gaan rijden.

Ga vandaag mijn spektrum 2.4 ontvanger inbouwen maar ben van traxxas gewend dat ie in een afgesloten bakje zit. Bij de Flux is dat bakje gewoon open?? Dan komt er toch heel veel vuil/water/sneeuw/modder enz binnen?

Hoe hebben jullie dit opgelost??

Groet Ronald (Diver)

normaal zitten er bij je flux 2 klepjes die in de open gaatjes van dat compartiment passen... hebje dat niet bij je dan snij je gewoon 2 stukjes uit en plakje ze erover met sec lijm, werkt perfect.

Heb mn spektrum ook nog es behandelt met silicone to make sure.

veel pret in de sneeuw ;)

Ik heb nog een probleem: mn voorste dogbones schieten er regelmatig uit als ik draai en gas geef, ook zonder gas geven. Als je de steeringrate wat verminderd los je dat wel op maar je draaicirkel word natuurlijk veel groter en das niet wat ik wil en dna schieten ze er nog uit met momenten.

ik heb van die universal drive shafts in 1 deel (axle en dogbone in 1 stuk) maar daar is het probleem datze die enkel hebben in de gewone versie dus niet in de HD versie dus met als gevolg dat het bolle kopje veel te los zit in de cup van je diff, gevolg is dan slijtage van mn cup aan mn diff dus zeker niet goed!

bestaan die dingen niet in een HEAVY DUTY versie? ik vind ze alleszins niet....

andere oplossingen mogen ook, alles helpt!

Laatst bewerkt:
Nog geen problemen gehad met de standaard dogbones, of ja 1 er is een beetje scheef, moet ik eigenlijk eens vervangen.

Back