Brushless 1/8 HPI Savage

servo spring dus helemaal dichtgedraaid, 2 nuts om hem te blokkeren, 4 kleine bearings in de posts en huppekeee!
stilstaand in gras...no problemo!

twerd tijd :)

tis alleszins beter of zn baasje zn smoelwerk

double-chin.jpg

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ik wil ff nieuwe tandwielen bestellen voor mijn flux ik rij op 4s en heel af en toe een keer 6s.

Welke moet ik dan hebben staat vast in de manual maar die heb ik hier niet en dit leek mij de snelste plek om het even te vragen.

Kan er een kunstof spur in de flux wat minder geluid???

Ik rij met 4S en de standard gearing wat neerkomt op 20/46 (zo uit mijn hoofd). In de manual staat volgens mij dat je voor 6S omhoog moet gearen naar een 25T al zijn er dus veel mensen die dat tegenstrijdig vinden (ik ook).

Plastic spur heb ik nog niet gezien (tip : zoek even snel op Savage Central). De wagen maakt inderdaad een hoop geluid maar ik kan me er niet aan storen, zolang de spur nog goed is laat ik hem lekker zo.

Waar ga je tandwielen bestellen (RC-M toevallig) ?

Ik wil ze eerst als shockboots gaan proberen. Dus over de shockbody en dan tussen de veer en de bovenste shockcap (dat plastic houdertje) in zodat hij boven goed vast zit. Onderaan wil ik hem dan wat verder door trekken en die onderste shockcap er overheen schuiven.

Ik wil ze eerst als shockboots gaan proberen. Dus over de shockbody en dan tussen de veer en de bovenste shockcap (dat plastic houdertje) in zodat hij boven goed vast zit. Onderaan wil ik hem dan wat verder door trekken en die onderste shockcap er overheen schuiven.
daar willek zeker een foto van zien zu! :D voor die mamba monster motor is een flux motorhouder wss juist goed ? dan moet ik enkel nog een motorplate en mounting brackets bestellen?

Ik rij met 4S en de standard gearing wat neerkomt op 20/46 (zo uit mijn hoofd). In de manual staat volgens mij dat je voor 6S omhoog moet gearen naar een 25T al zijn er dus veel mensen die dat tegenstrijdig vinden (ik ook).

Plastic spur heb ik nog niet gezien (tip : zoek even snel op Savage Central). De wagen maakt inderdaad een hoop geluid maar ik kan me er niet aan storen, zolang de spur nog goed is laat ik hem lekker zo.

Waar ga je tandwielen bestellen (RC-M toevallig) ?

Ik bestel meestal bij RC liquid. de pinion heeft scherpe tanden de spur nog niet alleen de pinion vervangen???

RC-M????

Back