Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Echter zelf een fout gemaakt en nu is mijn regelaar (weer) kapot!
Gr Rick
Wat voor fout heb dan gemaakt? Verkeerd ingesteld of een tijdens een crash kapot gereden?
De hele boel is te heet geworden. Ik reed met een 25T pinion en 44T spur.
De dragen van de LiPo`s zijn zelfs uit de connectoren gesmolten. Deze waren ook heel heet, maar deze heb ik gisteren (na een nachtje rusten) getest en doen het gewoon goed.
Als wij binnen 30 dagen geen reaktie mogen ontvangen zullen wij, in overleg met de afzender, het pakket retour sturen of vernietigen!
Dan is het behoorlijk heet geweest!! Spijtig maar helaas!Volgende keer misschien iets meer controleren met een tempgun lijkt me?
Yup, gevalletje temps niet in de gaten houden. Daarom ben ik zelf altijd zo freaky m.b.t. temps. Sowieso is een gearing van 25/44 wel vrij hoog!!
zit er op de regelaar niet iets van een heat protection ofzo net als bij traxxas ,dat als hij te warm word hij afslaat.?
Temp beveiliging is ook niet hufterproof zoals je zojuist aangeeft.ook niet altijd hoor bij traxxas.. bij mijn traxxas e-revo 1/16 vxl is de regelaar ook opgebrand na 10 minuten..
Temp beveiliging is ook niet hufterproof zoals je zojuist aangeeft.
wat bedoel je daar nu weer mee?
Dat je je ESC toch kunt overhitten ondanks er een beveiliging in de ESC zit tegen overhitten.
Als je grotere banden op je auto steekt is dat hetzelfde als een grotere pinion erop. Dus ofwel met normale banden rijden, ofwel kleinere pinion erop zetten en je grotere banden wilt. Of gewoon een nieuwe ESC kopen na 10min plezier kan ook.
ik reed met de standaard banden en had net de 23t pinion erop gezet..
ik vond het ook vreemd dat de beveiliging niet aanging met de 28t pinion deed hij dat wel.. vreemd vind ik dat