Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb ik ook nog een vraagje,
de X20S kan verschillende protocollen aan ee, daarvan is Access, maar ik snap het verschil niet tussen een Archer ( Access ) en een Access ontvanger
wat is het verschil ?
Ik heb namelijk een RX6R ( access) EU LBT ontvanger besteld welke geen Acher blijkt te zijn...... wat is dat het verschil tussen deze ontvanger wat wel Access is en een Archer ontvanger
welke ook Access is .....??
Dat is ook precies wat ik ervaar, wat Martin aangeeft.
Zender hangt de hele avond aan de lader, maar de led blijft maar aan. Spanning gemeten en vergeleken met de zender, het gaat om hondersten verschil. Maar de zender stopt niet met laden (volgens de led).
Ik moet bekennen, dat ik niet op de voltage gelet heb bij loskoppelen als deze al enige tijd aan de lader hangt. Zal hier eens op letten als ik hem weer oplaad
Mijn lader is een qualcomm 3.0 quick charge.
Die kan als uitgangs-spanning 5vdc, 9vdc en 12vdc geven. Het js een telefoonlader, zouden de hogere spanningen de zender van slag laten raken?
ARCHER is de naam voor een reeks ontvangers, wat het ACCESS protocol gebruikt en welke ook geschikt zijn voor firmware flashen Over The Air (OTA).
Zo lang de ontvanger maar Access of D16(origineel frsky) compatible is.
Die RX6R werkt prima met ACCESS
dus het enigste verschil is dat je de firmaware OTA kan flashen ? verder niets ?
okay, ja ik vindt die stukjes karton als behuizing maar niksNou nee, de Archer series zijn ook Fport2.0 compatible en hebben nu allemaal een echte behuizing, en betere antennes (echt veel beter).
Heeft er iemand nog software voor de XJT lite module ? en dan ouder dan versie 190730 en als het kan de LBT versie
Dat zou mooi zijn want het lukt mij nietIk zal de vraag eens voorleggen bij de R&D van Frsky, morgen ochtend heb ik weer een meeting met hun.
Dat zou mooi zijn want het lukt mij niet
Om clone d8 ontvangers te binden
Aan de xjt lite
Ik heb deze nog, weet niet of die werkt maar dat hoor ik dan wel
Succes ermee
groet Hans
Dat is niet voor de lite module
Als ik op de site kijk van Frsky zie ik dat ie ( https://www.frsky-rc.com/product/xjt-lite/ ) voor D8,D16 en LR12 werkt.
Of ze moeten de ISRM module erin hebben zitten dan snap ik het het.
Want die werkt niet meer met het D8 protocol.
Groet Hans
Version and Files:
XJT_Lite_ACCST_2.1.0.frsk Firmware under NonLbt mode which is certificated for FCC rules.
No firmware for LBT mode because of that D8 is not adapted to LBT rules.
readme.txt
is deze wel voor de Lite moduul ?Ik heb deze nog, weet niet of die werkt maar dat hoor ik dan wel
Succes ermee
groet Hans